17 Mart 2011 Perşembe

UYANDIRMAYIN ARKADAŞI......


Canımızdan çok sevdiğimiz , adeta taptığımız , insanların yüreklerinin en dibinde taht kurmuş Başbakanın çok kıymetli yardımcısı , gafları ve kırdığı potlarla meşhur olmuş Bülent Arınç'ın son ziyareti kime yapılmışdı *
Tabiiki gene yere göğe sığdıramadığınız (mız değil bu sefer ) , sesini Pavarottiyle bir tuttuğunuz , tomofillerinizde anırta anırta dinlediğiniz , sosyete düğünlerinin vazgeçilmez sanatçı İbrahim Tatlıses .
Diyeceksinizki bunda ne var ?
Doğru haklısınız , bu çeşit müzik dinleyenleriniz için böyle bir soru sormak çok makul .
Ağlaya ağlaya müzik dinlerseniz sonunda karakter yapınızda değişiklik , tavırlarınızda alaturkalık başgöstermeye başlar .
Neyse bizim konumuz bu değil . Esas konu Bülent Arınç ın İbrahim Sweetvoice u hastanade ziyaret etmesi .
Bu kadar kurşun yiyen asker oldu , acaba bunlardan herhangi birini ziyaret etmişmi bu milletvekili ??
Tabiiki hayır .
Neden ??
Eee onuda siz bulun . ben size bir iki ip ucu vereyim . Atatürk , harf devrimi , asker vs vs .
Gelelim bu vatandaş ın hastane ziyaretine :
-'' ben Bülent Arınç ,İbo ile konuşmak istiyorum doktor bey ''
-'' görüşemezsiniz efendim yoğun bakımda ''
-'' Ben kimim biliyormusunuz ''
-'' tabii maalesef sık sık tV lerde görüyoruz . Ama kim olursanız olsun yoğun bakıma giremezsiniz ''
-'' tamam da doktor şöyle kapısından bir baksam ne olur . Ben bu memleket için hergün meclise gidiyorum , bana biraz müsamaha gösterseniz lütfen ''
-'' peki efendim şöyle kapıdan bir bakınız ''
-'' aaa doktor bak kımıldıyor herif ya . - '' İbo iki gözüm bak ben geldim ''
-'' efendim uyutuyoruz sizi duyamaz , lütfen gürültü yapmayın ''
-'' tamam tamam belki duyarda moral olur diye düşünmüştüm , yaa doktor şöyle gidip bir elini tutup fatiha okusam ''
-'' efendim fatiha ölülere okunmazmı ?''
-'' tamamda adam ölürse ilk fatihayı ben okumuş olayım . Bismillahirrahmanırrahim ..''
-'' allah kabul etsin efendim , hayırlı günler . Tüm meclisi buraya bekliyoruz inşallah . ''
-'' olur arkadaşlara söylerim ama sizde bu adamı fazla uyutmayın aptal olur sonra , biraz önce uyandırın . Bizde bir atsözü vardır . Çok uyuyan çok ağlar diye .
-'' ??????? ''
Bülent Bey dışarı çıkar ve gazetecilere şöyle bir açıklama yapar ;
-'' İbrahim aslanım la görüştüm , elini tuttum , benim sıcaklığımı hissetti ve hafifçe huzur içerisinde bir nefes sesi çıktı . Doktor isterseniz uyandırayım , sarılıp öpüşün dedi ama ben
'' sakın ha doktor bırakın uyusun '' dedim .
Gazeteciler şaşkınlık içerisinde birbirlerine bakarken içlerinden biri lafı patlatır
-'' yazık halbuki ameliyata alınmdan önce hep sizi soruyordu ve son sözü ;
'' Bülent bey e hürmetler ederim , muhakkak gelip beni ziyaret etsin '' oldu .
İşte böyle değerli okuyucular , yüzyıllardır bu bereketli topraklarda çok şahsına münhasır karakterler yetişmiştir ve yetişmeye devam etmektedir . Allah bizi bu karakterlerden korumasın..
Onlar bizim neşe kaynağımız ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder