15 Mart 2011 Salı

Deprem ve Turkey is a lawless country.

İngiliz deprem bakanı sir John Hickinsbottom karşılıklı görüşmeler için geldiği Türkiye de depremden sorumlu başbakan yardımcısı  ve değerli bakan Jamil Çiçek ile görüştükten sonra kendisini kabul eden başbakan ile görüşüyor.

-''hoş geldiniz Mister Sikister yolculuğunuz nasıl geçti ? ''
-'' Japonya daki deprem bulutlarından olsa gerek biraz salladı  Sayın Erdoğan ''
-''  deprem bulutları mı ? nasıl birşey bunlar  ne renk oluyorlar ? nasıl ayırdediliyor  normal bulutlardan ''
-''  sayın Başbakan  deprem bulutları sarımtırak gibi kirli beyazımsı gri oluyorlar ''
-''  hıı annadım  !!  sizin ülkenizde deprem oluyormu acaba ?''
-'' hayır  efendim biz fay kırığının üstünde değiliz ''
-''  sizin ülkenizin bizim marmata daki fay auzaklığı çokmıki ?''
-'' eeeh biraz uzak sayılır 7000km kadar ''
-'' vay be , sayın Sikister  ; bakın bu Japonyada ki deprem beni çok korkuttu , 3 gecedir bahçede çadırda kalıyoruz hanım la . ''
-'' neden efendim , neden evinizde kalmıyorsunuzki ?''
-''  siz ne diyorsunuz sayın Bakan , güvenilmez bu bizim binalara , yıkılma şansları çok yüksek ''
-'' aaa olurmu sayın Başbakan  nasıl olur böyle şey , nasıl müsaade eiyorsunuz böyle binalar yapılmasına ''
-'' biz etmiyoruz Sayın Bakan , bizim müteahhitler çoğunlukla karadenizlidir ve onlara laf anlatamazsınız . Çalıp çırpmadan yaşayamazlar , hastalık olmuş çürük bina yapmak , ne desek ne yapsak boş . Balıkları bile tükettiler denizlerdeki .
-'' bu karadenizliler viking ve pontus karışımı olan halkmı ?''
-???????  ''
-'' 1999 depreminde yıkılan binlerce binanın müteahhitlerine ne kadar ceza verdiniz Sayın Başbakan ?''
-'' cezamı ? haa evet Veli yi tıktık içeri ? başka birini hatırlayamıyorum . ''
-'' onbinlerce insan öldü , çürük binaların altında kaldılar , bu binaları yapanlara ceza verilmedimi  Sayın Başbakan ? nasıl olur  böyle bir şey , allahın kullarına bu ölümü reva görenlerin ceza görmeleri gerekmezmi ?''
-''  Sayın Sikister,  deprem allahın bize verdiği bir ceza , o ne isterse o olur , bize can veren odur , gene canımızı alacak olan  odur. Bu kaderimizdir .Bakın o depremde içki içilen ordu evi yıkıldı .
_'' yani bu yıkılan binaları Tanrı mı inşa etti beyefendi ?''
-'' yok efendim ben onu demedim , demagoji yapmayınız . İşlerden güçlerden o müteahhitleri unutmuşuz , hatırlattığınız için çok teşekkür ederiz , en kısa zamanda savcılarımızın soruşurma açacaklarına eminiz . Bakın Almanya dan Deniz Feneri dosyaları ulaşalı daha 3 sene olur olmaz hemen soruşturma açacağız allahın izniyle !!
-'' vallahi bravo Sayın Başbakan  konulara hemen anında el koyuyorsunuz , bakın maşallah 12 senede deprem davalarına başlıyorsunuz hemen . Çok takdir etdim sizi .
-'' sağolun allah kabul etsin . Buraya kadar zahmet etdiniz allah sizden razı olsun , allah size sağlık afiyet versin .''
-''teşekkür ederim Sayın Başbakan , sayenizde allahın da yardmıyla Hukuk Sisteminiz maşallah tıkır tıkır işliyor ''
-'' aman efendim teveccühünüz , selamün aleyküm .''
-'' söylerim efendim sağolun ''
-'' ?????? ''

Evet dostlar İngiliz Bakanın da söylediği gibi allahın yardımıyla deprem de 100.00 vatandaşımızı yitirdik . Çürük binaları yapanlardan sadece Veli Göçer denen hokkabaz biraz ceza aldı .   * allahın verdiği canı allah alır *  diye atıp tutan çakma  müminler,sahte din bezirganları , demokratım diye etıp tutan aydınlar , dönek liboşlar , bu katilleri bırak cezalandırmayı , yargılamadılar bile .

Konu kapanmıştır . Yani ALLAH  , Delete tuşuna basmış ve bazılarının pencerelerini kapatmıştır .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder