4 Mart 2011 Cuma

Kaddafi ve Başbakan

Son zamanlarda hepimizi  sevindiren arap dünyasındaki GÜNAYDIN  uyanması gittikçe enteresan bir hal almaya başladı .

Günaydın uyanması şeklinde yansıttığım bu ayaklanmaların arap dünyasına neler getirebileceğini merakla bekleyenlere şunu hatırlatmakta fayda  görüyorum :

Hiç boşuna ümitlenmeyin , çünkü Tiran ların boşalttığı alanlara  dini bütün vatandaşlarımız yerleşmek için  büyük bir çaba sarfedecekler ve büyük bir ihtimalle de başarılı olacaklar .

Bu değişimi halklar için '' Yağmurdan kaçarken doluya tutulmak '' olarak yorumlamakta mümkün diyebilirim .

Despot liderlerden kaçarken Mollaların  kolları  , kanatları altına girecekler ve orada iyice geri vites durumlarına düşmüş olacaklar .

Bu arada Türkiye yi model olarak gösterenlere de bir çift lafım olacak ; TC yumuşak islam Cumhuriyeti  model olamaz ancak  gösterici rol oynayabilir .  Zaten bu gidişle 3-5 sene sonra arap ülkeleriyle aynı seviyeye gelme ihtimalimiz büyük derim .  

Siz ne demeyi düşünürsünüz  ??    Cevabı biliyorum : hı?

Başbakanımız Kaddafi yi arayark bazı tavsiyelerde bulunmuş diye duyduk . Aralarında şöyle bir konuşma geçmiş .

 -''  günaydın ya seydi  Kadayıf  pardon Kaddefi hazretleri nasılsınız ? ''

 -''   bu nasıl bir soru Tayyip Sultan , nasıl olabilirimki  ''

 -''  sayın Kaddafi biliyorum durumlar biraz sakatmış orada ''

 -'' ee biliyorsan ne diye soruyorsunuz  , duyduğunuz gibi  Çadır da  oturup bekliyorum ''

 -''  bence biraz halka inip onların gönlünü alın , bakın ben hergün , her kanal da , her radyoda halkımın karşısına çıkıyorum , ben bile kendimden bıktım . Bu halk bana nasıl tahammül ediyor anlamak imkansız . 

 -''  bizde sizin gibi onlarca kanal yokki . 1 tane cemahiriye kanalı var . ''  

 -'' sayın başkan  halkın üzerine  silahla gitmeyin ''

 - '' sana ne lan sen kendi işine bak , seni stadyumda Galatasaray lılar bile yuhalamış ''

 -'' yok efendim yuhalanmadım ben , ıslıkladılar  ''

 -''  haa  herhalde ıslıkla  ilahi çaldılar  . Sonra sen sizin polislerin halkınıza yaptığı mezalime bak önce , sonra dırdır edersin ''

 -'' efendim bizim polis  karşı karşıya geldiği talebelere , memurlara gayet anlayışlı davranıyor . Önce  herkese günaydın deyip hatırlarını soruyorlar . Sonra  yürüyüp de yorulmasınlar diye yolları barikatlarla kapatıyorlar . daha sonra evlerinde boşu boşuna su parası ödemesinler diye Panzer adlı Duş Makinesi ile yıkıyorlar . Böylece vatandaşlarımız tertemiz oluyorlar . 

 -''  allah allah bak bu güzel bir fikir  ! gerçi bizim Libya halkı Müslümanlığın ve kültürümüzden gelen alışkanlıkla  her hafta yıkanır ''

 -'' zahmet etmeselerdi efendim okadar sık yıkanıp hasta olmasınlar  .  Nerde kalmıştık efendim , haa sonra Polis Şefi elinde megafonla insanlara gayet iyi niyetle hitap eder ve şöyle der . 

-''  sayın protestocu kardeşlerimiz . bugün sizin için çeşitli hediyelerimiz var .   Önce sizin için hakiki kauçuktan coplarımız var . Kusura bakmayın fazla olmadığı için  2 arkadaşa bir cop vereceğiz . isterlerse kendileri isterlerse bir arkadaşımız on lara yardımcı olacak . Arzu eden arkadaşlarımıza vazelin temin edebiliriz . 

 -''  ??????? ''

 Daha sonra şef devam eder .   -''  10 ar kişilik gruplara 1 adet biber gazı spreyi hediye edeceğiz . '' '' gene arkadaşlarımız nasıl kullanılacağını sizlere gösterecek . '' '' isterlerse uyguklamayı da arkadaşlarımız yapacak '' 

 - '' gördünüzmü sayın Kaddafi , biz halkımıza nasıl uygarca yaklaşıyoruz .  ''

 -''  Tayyip Sultan sen beni yarın arada öyle konuşalım , şu anda  uyku vaktim geldi , zaten bu patırtı yordu beni .  selamin aleyküm  .

 -'' oldu sayın Kaddafi aleyküm selam ül rahmetullah-ı bereket ül  allahüekber . ''

 -'' bir alasmaldık diyelim dedik  bizden fazla arap kesildin be adam . 

Çat . telefon kesilir .  

Yarın ki telefon konuşmasını size kelimesi kelimesine ileteceğim dostlar .  

Boşçakalın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder