7 Mart 2011 Pazartesi

Kadınlarımız bizim en güzel hobilerimiz ..

 ..Kadınlar günü herkese bilhassa kadın vatandaşlarımıza hayırlı uğurlu olsun .

Biz erkekler içinde çok iyi oldu . Bir günde olsa tatil yapabiliriz .
Bırakalım bugün ne isterlerse yapsınlar . İsterlerse çamaşır yıkamasınlar , istemezlerse bulaşık yıkasınlar , hem iseyip hem istemezlerse de yemek yapmasınlar .
Saçlarını kocalarına süpürge yapan bu ikinci sınıf insan topluluğunun böyle bir güne ihtiyaçları vardı.
Ben şahsen ve bilahare bu mutlu günlerinde onlarla beraber olurum ve hatta sokak kapısını bile kendim açar , ayakkabılarımı kendim bağlarım bugün .
Kadınlarımız bizim velinimetlerimiz , çocuklarımızı 9 ay taşırlar o koca karınlarında ve bundan o kadar çok memnun kalırlarki , bunu bir ömür boyu kafamıza kakarlar . Hatta kasılmaktan bazen kolların altı şiş kalıyor .
Tanrıların onlara vermiş olduğu annelik ve ev kadınlığı görevlerini layıkıyla yerine getirmek için uğraşı verseler , hem kendileri hemde toplum için çok daha iyi olurdu diye düşünmüşümdür her zaman .
Ne gerek var sabah sabah kalkıp işe gidecek . Patron çağırır fırça atar , müdür çağırır emreder , müdür yardımcısı asılır . ah be kadın otur evinde TV seyret , ev işlerine takıl . Arasıra komşularla buluşup dedikodu yaparsınız .
işe gitmelerinin bir de şöyle dezevantajı var ; iş de birbirleriyle didişmekten yorgun düşüp asabiyet kazanırlar , akşam eve gelip tersleşirler . Çocuklara bağırırlar ,mızmızlık ederler , kısacası ailenin yaşamını olumsuz etkilerler .
Diyeceksinizki ; peki kardeşim bunların iyi huyluları yokmu ? vallahi bir keresinde cici dedemle konuşmuştum . Bana '' .mı olanın imanı olmaz evladım '' demişti .
Ona da dedesi bir keresinde '' bir varmış bir yokmuş evvel zaman içinde kalbur zaman içinde iyi bir kadın varmış '' diye bir masal anlatmış . !!!
Dedem dedesinin anlattığı bu masaldan çok korkmuş . Çünki iyi huylu bu kadın sonunda kurt olup anneannesinin kırmızı başlığını yemiş .
Bu sabah kalkar kalkmaz ev işlerine yardımcı olan bayana evdeki süpürge sopaları , oklavalar , terlikler gibi tehlikeli konvansiyonel silahları bir yere kilitlemesini ,8.Mart günü kadınlar günü olduğu için bugün tatil yapacağımızı söylediğimde üzüntüden hüngür hüngür ağladı ve
-'' ay ben ne yaparım bütün gün sessiz sakin oturarak , çok özleyeceğim sizi , hele hanımefendi akşam büyük bir sabırsızlıkla eve gelip günlük nafakasını alamayınca kimbilir nasıl sükut-u hayale uğrayacaktır .
Şu anımı da anlatmadan geçemeyeceğim toy zamanlarımda bir gün gazete ilanı ile evlenmek için bir kadın aradığımı belirtmiştim , şaka diye ;
İnanın binlerce mektup geldi '' benimkini al '' diye .
Lütfen bana kızmayın , bunu ben yazmadım , 8 Mart günü nedense bana şeytan giriyor ve bunları yazdırıyor . Ve zorla yayınlatıyor ..
Ama söz verdi bugün oda tatil yapacakmış !!! yaşasın kadınlar bugün özgür !!
Gel 9.Mart gel ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder