24 Mart 2011 Perşembe

KİMİ TAŞ ATAR , KİMİ TOKAT ...



Biliyorsunuz  son zamanlarda   , yapacak işleri olmadığından dolayı   kendilerini çeşitli oyunlarla meşgul etmeye başladılar .
Gerek Meclis bahçesinde  gerekse katıldıkları  etkinliklerde can sıkıntısından kendi aralarında çeşitli oyunlar oynamaktaydılar .
Bazıları çiçek sulama oyunu oynarken , bazıları  Meclis te misafircilik  , boks müsabakaları gibi çeşitli  etkinlikler düzenlemekteydiler .
Hatta son zamanlarda ısınan havalarla beraber  arkadaşlar toplu boks ve güreş müsabakaları bile düzenlediler .
Fakat son zamanlarda birbirlerinden o kadar sıkılmış ve değişiklik arıyor olacaklar ki meclis dışından insanları da oynadıkları oyunlara dahil etmeye başladılar .
Bir milletvekilimiz gitdiği güney doğu anadolu daki bir etkinlikte  bir Polis Memuru ile el çırpmaca oynamak isterken yanlışlıkla  tokat atmış  ve bu hemen , sürekli manipülasyon yapan medyanın diline ve eline düşmüştür.  Yanlışıkla eli polis memurunun  suratına tokat şeklinde inen  Sabahat  Hanım  ile polis memurumuz arasında şöyle bir konuşma geçmiştir ;
-'' ne güzel oynuyorduk bana ne diye vurdunuz Sabahat hanım ?''
-'' sen de bana  soğuk su sıkıp maytap fırlattın , bak senin yüzünden donuyorum ''
-'' söyleseydin sıcak su fişkirttırırdım .''
-'' amanda aman ya atdığın maytap neydi peki , bak eteğimi yaktı ''
-'' bir kere o maytap değil kızkaçırandı , daha ne olduğunu bile bilmiyorsun ''
-'' konuşmuyorum seninle    işte meclis başkanına şikayet edeceğim seni , görürsün sen ''
-'' edersen et , bıktık sizden zaten , sürekli olay çıkartıyorsunuz ''
Bu  olaya gülelim mi ağlayalım mı derken yeni bir kavga haberi daha geldi .
Gene güneydoğu anadolu da  bir milletvekilimiz  çelik çomak oynarken  arkadaşının çomakı uygun bir yerine batırması üzerine  , kendisini yerden bir taş alarak kovalamış .Gene işgüzar basınımız bunu abartarak , ikisinin taşlı sopalı kavgaya karıştığını yazmıştır .
Kendisiyle konuştuğumuz milletvekilimiz ise şöyle konuşmuştur ;
-'' ben  gezmeye gitdiğimiz misafirlikte dışarıda duyduğum sesler üzerine  evden dışarıya çıktım . Orada bazı insanların Biji Biji diye bagırdıgini  ve bize cografya da öğretilmeyen bir türkiye haritası  taşıdıklarını gördüm ve merak ettiğim için kendilerine dogru gitdim . Beni  türk zannettikleri için kızdılar  ve ;
-'' bu bizim bayramımız git buradan dediler ''   . bende geri geri giderken taşa takıldi ve '' allah kahretsin bu taşı buraya koyani '' dedim ve taşı yerden alıp  fırlatacahtım ama vazgeçtim   ama taş elimde kaldığı için gazteciler yanlış anladi.
Diyeceklerim budir.
İşte durum böyle değerli Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları .  Açılım dediler  açtılar , bu daha ne kadar açılır saçılır , yada nasıl kapanır hiç belli değil.
Yani benim dediğim gibi oyun oynamıyor bazı arkadaşlar . Ama bazı arkadaşlarda bunları hala oyun zannetmeye devam  ediyor . Haydi hayırlısı .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder