25 Ağustos 2011 Perşembe

Nihat Doğan Somali iyiniyet elçisi .....

Nihat Doğan ın Somali ye götürülmesi bayağı bir patırtı çıkarttı.

Her şeyi abartıp , pireyi deve yapan, boş şeylerden kendilerine vazife çıkaran “ fuzuli tiyatro “
Basınımız  bu konuda da bizi yanıltmadı ve ulvi bir görev üstlenen Nihat kardeşimizi  ti’ye aldı.

Şimdi, siz diyebilirsiniz ki “ Nihat Bey den başka kimse yokmuydu ? “

Haksız da sayılmazsınız. Tüm diğer çağdaş kabul edilen ülkelerde , toplum tarafından çok sevilen ve  kitleleri rahatlıkla etkileyebilecek meşhur kişiler seçilmektedir. Bu kişiler genelde yardım faaliyetlerinde sürekli aktif olanlardır. 

Gelelim Nihat Ağbi’ye . Arkadaşımızın Unicef e iyi niyet elçisi olarak atanmasında sayısız yararlar vardır;

n      Arkadaşımızda çocuk aklı olduğu için gitdiği yerlerde tanıştığı çocuklarla anlaşmakta hiç zorluk çekmez .
n      Çocuklara nasıl survivor olunacağını  ve onların, açlıkla nasıl mücadele etmesi gerektiğini anlatır .
n      Birleşmiş Milletlerde harika bir konuşma yapabilir . Şöyle bir metin hazırlanmış ;

  Çok değerli dünya insanları, ben küçükken çok  acılar çektim , sıkıntılara göğüs gerdim , ben çocukken çok gençdim ama hayat beni olgunlaştırdı ve dalımdan zamanından önce düştüm. “

“ben Survivor da Acun ile yaptığım bir konuşmada çok dayanıklı olduğumu ve tüm zorluklara göğüs gerebildiğimi söyledim .
Bu sırada başkan Bankimaymun Nihat’a dönerek  “ Mr.Nihat  wants to say “ deyip durumu kurtarmaya çalışırken Nihat patlar;

-“ kesme kardeşim kesme, dinlemesini öğren ya "  diye çıkışır ve devam eder ;

"  Bu sözlerimi tüm bu gezegende yaşayan güzel insanlara adıyorum ."

 Nasıl çığa karşı gelinmezse fakirliğe, sefalete de karşı gelinmez .

 Balın tadını almamış bir kişiye balı anlatmak ne kadar boş ise,  bizim cinsel istismara uğramış çocuklara olan ilgimizi bilmeyene , çocuk sevdamızı anlatmak o kadar boştur .

“ çocuklarımıza iyi bakın , kırmayın onları, incitmeyin onları , onlara iyi bakın nolursunuz ,onlara yeni doğmuş bir bebeğin uyurken haline bakarmış gibi, seyredermiş gibi seyredin çocuklarımı . "

“ onları kollayın , çocuklar bizim  bu adadaki namusumuz “

“ Geçen gün denizi su basmış. İnanabiliyor musunuz  balıklar hala yaşıyor “

Bankimaymun , şaşkınlıktan şaşırmış bir vaziyette,  hemen ayağa kalkıp Nihat Doğan’ın elini sıkar ve teşekkür eder ve ona yerine kadar eşlik eder .
 Nihat, yandaki Japon a döner ve ;

--“benim Samsung  bilgisayar bazen donup kalıyor , o zaman bir bardak kaynar su döküyorum, anladınmı ?  hahaha nasıldı ama 

n      ????

İşte, sayın okurlar , herhalde şimdi neden Nihat Doğan ın Somali ziyareti için seçildiğini anlamışsınız umarım .. Anlayamadıysanız da çok üzülmeyin, bu ülkedeki hiçbir şeye kimsenin kafası basmıyor zaten .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder