25 Ağustos 2011 Perşembe

: BAYILDIM BU DOKTORA...BENİMKİNİ ÇÖPE ATARIM .

        *SAĞLIKLA İLGİLİ SORU *&* CEVAPLAR :** *


*Soru:
Kardiyovasküler eksersizlerin hayatı uzattığını duydum, doğru mu?**
Cevap:
Kalbinin ömrün boyunca atacağı sayısı bellidir, hepsi bu işte... Eksersizle
bu sayıyı yeme. Herşey zamanla eskir. Kalbini hızlandırmak hayatını
uzatmıyor; Bu, arabayı hızlı kullanınca ömrü de uzar demek gibi birşey. Uzun
mu yaşamak istiyorsun ? O zaman uyu....*


*Soru:
Eti bırakıp daha fazla meyve ve sebze mi yemeliyim ?**
Cevap:
işin özünü yakalamalısın. inek ne yer ? Saman ve mısır.
Bunlar ne ? Sebze..
O zaman bonfile yemek sebzenin vücuda en uygun kazandırılma mekanizmasıdır.
.
Hububat mı yemek istiyorsun, Piliç ye.
Yeşillik mi istiyorsun, biftek ye.
*

*Soru:
Alkolü azaltmam mı lazım ?
**Cevap:
Asla, şarap üzümün suyudur,
Brandi damıtık şaraptır, daha özlüdür,
Bira tahıldır, o yüzden hepsinden kafana dikebilirsin..**
*

*Soru:
Düzenli Jimnastiğe devam etmenin faydaları nedir ?**
Cevap:
Bir fayda bile düşünemiyorum. benim mantığım; ağrı yoksa.. herşey yolunda
demektir!** *

*Soru:
Kızartmalar kötü müdür ?**
Cevap:
SEN BENİ DİNLEMİYORSUN GALİBA !!! Yiyecekler nebati yağda
kızartılıyor. hatta yağa doyuyor. Daha fazla bitkisel gıdanın neresi kötü?*

*Soru:
Çikolata benim için kötü müdür ?**
Cevap:
Deli misin, HEY. Kakao tanecikleri ! Yani, Başka bir cins bitkisel gıda
!!!.  çevredeki en mükemmel tat verici yiyecek*


*Soru:
Yüzmek formum açısından iyi midir ?
**Cevap:
Yüzmek formun açısından iyi olsaydı, Balinayı bir düşünsene*
*
*

*Umarım bu açıklamalarla yiyecekler konusunda kafandaki tüm  karışıklıklar
netleşmiştir**
**
**Ve Unutma* :

*Hayat , mezara en çekici ve düzgün formla gidilecek bir seyahat değildir.**
**Aksine, yalpalaya yalpalaya,
bir elde Chardonnay şarap,
diğerinde çikolata,
vücut bitmiş tükenmiş halde ama çığlıklarla :
**Haayyyt vay be** ne seyahatti  !....*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder