28 Temmuz 2011 Perşembe

SENİN İÇİN HUKUK BENİM İÇİN GUGUK ..

Hep konuşur, şikayetçi oluruz ya kendi aramızda, bizim memleketimiz tezatlar ülkesi diye .

Standart denen bir şey yoktur .

Yani, adamına göre muamele .

Okulda yaramazlık yaptın mesela . Eğer , eli yüzü düzgün yakışıklı bir çocuksan ve ailen de tanınır olmasa bile maddi açıdan  iyi durumda ise, yediğin dayakta ona göre değişir.

Hele hele, velin okula sık sık gelip, seninle ilgilendiğini gösteriyorsa ve hocalarına yağ çekiyorsa, o zaman sadece kulak çekme ile kurtarabilirsin .

Otomfiline binmiş gidiyorsun ve yolda Trafik Polisi seni durduruyor. Eğer otomfilin eski ise boku yedin. Hele hele taksi şoförü iseniz. Papazı buldunuz .

Ulan lı, yürrü lü kelimelerle bezenmiş bir dialog geçer aranızda . Biraz diklenirsen, devlet memuruna hakaret ile suçlanabilirsin . Neyse bu devlet memurluğu denen menem şey .

Ama, eğer otomfilin fiyakalı bir parça ise, hemen beyefendi diye hitap etmeler, yaptığın hatanın bir daha yapılmaması konusunda ricalarda bulunmalar . Üstüne üstlük, seni durdurduğu için özür dileyen devlet memuruna bile rastlarsın .

Adalet dağıttığı söylenen ve bunu Adliye köşk, şato ve saraylarının duvarlarında afili bir  logo şeklinde gözüne sokan hukuk pardon guguk sistemi bile adamına göre işlem yapar.

Açlıkta baklava çalan çocuğa 5 yıl hapis .

Türk futboluna katkıda bulunmak amacıyla şike yapan spor adamına  6 yıla kadar hapis .

Cinayet işleyen bir dallama ya 14 yıl . O dallamanın avukatı iyiyse 7-8 yıl ile kurtulur .

Mal beyanında bulunmadınmı 5 gün hapis . Bulunursa suçun ne olursa olsun Kurtuluş (!)

Terör saçtın onlarca kişiyi öldürdün . Gel özür dile Pişmanlık Yasasından faydalan kurtul .

Tır’ında  bir cephane yakalansın . Aç olduğunu, mecburiyetten yaptığını söyle, hakim hemen seni tutuksuz yargılanmak üzere bıraksın .( 2 günlük taze dava ) .

Şike yap, hemen Metris’e .

Lan ben ne yaptım adamı öldürdüm ?  de beni mapusaneye gönderiyon hakim bey .

Fazla konuşma; devlet memuruna hakaretten tutuklatırım .

Hani derler ya, Allah mahkemelere düşürmesin diye . Bence her TC vatandaşı bir kere mahkemede Hakim karşısına çıksın ve rezaleti yaşasın .

  O hakimlerin Tanrı pozisyonunda,  o yıllarca Hukuk sistemine hizmet vermeye çalışmış kelli felli avukatlara birer pisliklermiş gibi davranmalarını seyretsin .

Onları nasıl azarladıklarına şahit olsun .

Birgün  herkes kendini savunmaya çalışsın ve fırçayı yesin . Görsün  hanyayı konyayı .

Hele hele, birde %100 haklı olduğunu zannettiği davada suçlu çıksın da görsün  Guguk komedisini .

Mesela benim rahmetli babacığımın 1961 yılında almış olduğu tapulu arazinin tapusunu devlet iptal etti. Nedenmi çünki kıyı kenar şeridinde kalıyormuş da onun için .

Eeee bana ne lan , ben mi verdim tapuyu o arsaya (!) . Devletin verdiği tapuya sahip arsayı aldım . Bu kadar sene vergi ödedim + arsa parası ne olacak ?

 15 yıldır cevap yok .Mahkeme komedileri bitti , Yargıtay tuluatları bitti , sulh guguk , asliye guguk , sulh ceza , Danıştay  skeçleri de sonlandı .

Ne olacak şinci ?  AİHM ye gidip memleketini dava edeceksin  ve tüm dünyaya rezil olacaksın . Bende AİHM den o parayı alıp  Gazetelerde yayınlatmazsam namerdim .

Buradan şu çıkıyor; sakın GUGUK ile işiniz olmasın çünki gelende madara gidende madara .

Ben hakimim masum bey ..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder