4 Temmuz 2011 Pazartesi

FİNİRBAHÇE BANANA HALK CEMAHİRİYESİ

ilk defa 1967 yılıydı zannederim bir GS_FB maçında DB adlı bir hakem bizi çıldırtmıştı ve maçı FB ye vermişti .

Ben o zamanlar 12 yaşındaydım ve sinirimden kudurmuştum .

Lanet olsun böyle spora demiştim .

O yıldan bu yana tam 44 sene geçmiş ve hiçbir şey düzelmediği gibi , tersi bir durum ortaya çıkmış. Yani ahlak çöküntüsü had safhaya ulaşmış .

Diyeceksinizki; -'' sende amma gamlı baykuşsun, bayılıyorsun abartmaya '' .

Vallahi bu ülkenin son yıllarda yaşadığı skandallara , dosyalara  bir göz atarsanız göreceksiniz ki benim anlatmaya calıştığımdan çok daha vahim bir durum söz konusu .

Eğitim deki skandallar , sağlık daki dosyalar, efendim gümrükdeki yolsuzluklar, politika zaten tam komedi filan derken Spor'un bunun dışında kalabileceğini düşünmek saflık olurdu .

Zaten yıllardır konuşulup durur ama hep sümenaltı edilirdi .

Bugün sadece 2-3 kulübü suçlamak doğru olmaz . Tüm kulüpler bir şekilde bu işlere bulaşmışlardır .

Kuşkunuz mu var ?  siz o zaman Mars tan gelmişsiniz arkadaş.

Seneye Bank Asya 1. Lig'i bayağı heyecanlı olacak gibi . Şimdiden herkese  iyi eğlenceler .

Sporu kirletenler var ise hepsini Sultanahmet meydanında sallandırmak lazım .

Birini sallandırın, bakın nasıl düzelmeyecek geri kalanlar .

Düzelmez oğlu düzelmez .

DNA yapımız bozuk beyler ..

ABD oynadı genlerimizle, yoksa biz harika ari bir ırk imişdik. .

uuuuuuuuuuuuuuu    uuuuuuuuuuuuuu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder