9 Temmuz 2011 Cumartesi

FARMVILLE VE BEN.

Bu oyun bir çılgınlık mıdır ?
ve bu oyunu oynayan milyonların hepsi hafif çatlakmı?
2 seneden beri, hergün yüzlerce mesaj geliyordu .
Traktörüme benzin lazım (!)
Ekinlerim tarlada çürüdü, mahvoldum ben (!) diyenlermi ararsınız .
Ya da Havuz a ördek lazım diye yalvaranlarmı .
Bu çılgınlık, zaman içerisinde daha da büyüdü ve tam bir öiftçilik sapıklığı haline geldi .
Bir gece saat 01.00 de bir telefon. Yerimden fırladım " ne oluyor " diye, üzgün ve bedbaht bir ses;
-" ağbi uyandırdınmmı ? " , diye salakça bir soru soran arkadaşım Mustafa ,
-" yok Mustafa cım telefon çaldı, ona uyandım "
-" baba var ya, sen rüyanda bile komiksin, aslan kardeşim benim, can dostum Enis'im "
-" tamam lan kısa kes gecenin birinde ne istiyorsun ? "
-" ağbi çok affedersin ama benim acil yakıt'a ihtiyacım var , tarladaki ürünlerimi hasat etmem lazım yoksa çürüyecekler be ağbi. "
-" hasbin allah, lan oğlum sen manyakmısın be, gecenin bu saatinde . Sıçarım senin yakıtına lan, inşallah tüm ekinlerin çürür iflas edersin "
-" deme be Eniscim, çoluk çocuk bu tarlaya muhtaç "
-" ya oğlum sen kafayımı yedin ya, yürü git yürü git . " . telefonu küt diye kapattım .
Ertesi gün başka bir arkadaşımla konuşurken, bana Mustafa nın onu da aradığını söyledi .
Dediğim gibi bu çılgınlık sonunda 1 hafta önce bana da geçti .
Lanet tarlayı sürüp, tohumlayacağım diye çılgınlar gibi , hangi ürünlerin daha karlı olduğunu hesaplamalar filan başladı .
Bir akşam Mali Müşavirimi aradım .
-" Erkan ağbi iyi akşamlar rahatsız etmiyorum inşallah ama sana çok önemli bir şey sormak istiyorum .
ağbi 13 liraya alıp 12 saatte 61 lira kazanıp 2 tur çevirmek mi, yoksa 50 liraya alıp günde bir hasat 200 lira kazanmakmı daha karlı ? "

Adamcağız şaşkın, kalakaldı, şaşkınlığını atamadan kibarca sordu ;
-" o Buldan da ki tarlada bir faaliyetemi başaldın yoksa hayırlı olsun "
-" yok be ağbi Farmville deki tarlayı ekip biçiyorum da sana bir akıl danışayım dedim "
-" Enis cim sen iyimisin kardeşim ? "
-" değilim ağbi değilim , hadi iyi akşamlar, saygılar sevgiler, kazancımız bol olsun"
-" olsun, ama sen merak etme herkesin başına gelir böyle durumlar, ilaçlarını al bir şeyin kalmaz "
-" sağol ağbi eyvallah "

Geçen sabah bakkal geldi, elinde bir hesap pusulası, veresiye hesabımızı  getirmiş sağolsun.
Tabii hemen kötü karşılamaca, küsmece durumları.

-" sabah sabah dikildin karşıma Azrail in muhasebecisi gibi lan " . Çocukcağız şaşkın ve mahçup bakakaldı. Tam ağzını açıp bir şey söyleyecekti ki hemen lafı patlatmışım ( bunu daha sonra Şirin Hanım anlattı.Ben pek bir şey hatırlamaıyorum (!) )

-" koçum git patrona söyle 3-4 gün idare etsin , tarlada 2 gündür rekolte düşük , yeni ürün ektim , arkadaşlarda sağolsunlar hasat için makine gönderdiler , 2-3 güne kadar ürünü kaldırır borcumu kapatırım " demişim . Bu böyle sürüp gidiyor . Geçen sabah kalktım ve koştura koştura tarlama . Şirin Hanım sordu ;
-" ne oluyor ya sabah sabah bir koşturmaca "
-" hayatım para kazanmam lazım , tatil parası eksik geliyor biliyorsun "
Kızcağız şaşkınlık içerisinde geldi kafamı okşadı, beni teskin etmeye çalışıyor ,
-" canım benim sen üzülme herşey hallolur, sen iyi ol yeterki " .
Allah Allah herkes bana bir garip muamele yapmaya başladı . o sırada içeri seyirten Şirin
Hanım ın mırıldandığını duyar gibi oldum .
-" tüh be bende gece hasatı unuttum , çürüdü lanet ürünler , napcez bu tatil işini ? "
İşte böyle sevgili çiftçi arkadaşlar , bol yağmurlu günlerin arkasından , bereketli ürünler , bol kazançlar temenni ederim hepinize . ha bu arada unutmadan sorayım ;
-" SSK kabul eden bir çiftçi psikiatr tanıyan varmı ? zıırttt pırrtt .
Hoppala yavrum yaz geldi , tarlama crytals geldi . (!)

3 yorum:

  1. yorum falan yok.:)))))sadece Şirin hanma sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. komiksin netekim dedik ya????

    YanıtlaSil
  3. canım arkadaşım tanıdığım çok iyi bir psikiatr var,dikkat et psikolog demedim psikiatr dedim onun telini verim selamımı söyle randevunu hemen versin:))

    YanıtlaSil