9 Ağustos 2012 Perşembe

BEN BİRŞEY DUYMUYORUM SİZ DUYUYORMUSUNUZ ?

Başbakan ın eşi  Myanmar a gitmeden önce harika bir konuşma yapmış her zaman olduğu gibi.

Taa dünyanın öbür ucundaki  bir ülkede 3-5 kişilik kabile savaşını büyük bir maheretle islam katliamına çevirmeyi nasıl başardı , takdir edilmesi gerekir.

  " bir din savaşımı çıkarmak istiyorlar , bilemiyorum "  demiş .
 " bu vahşetin din adına yapılıyor olması çok acı bir şey demiş de demiş.

"Acaba bir müslüman din adamı bu katliamları yapsaydı dünya nasıl cevap verirdi ama şu anda ben bir şey duymuyorum, siz duyuyor musunuz? "  demiş miş.

Çok uzun yıllardan beri islami terör dünyayı esir almış durumda onbinlerce insan öldürüldü , onların çığlıklarını biz duyuyoruz siz duyuyormusunuz ?

Alevilere yıllardır Çorum da , Sıvas da , Kahramanmaraş ta katliamlar yapıldı , biz duyuyoruz siz  duyuyormusunuz ?

Eşinizin mensup olduğu partinin en yakın dostu ABD ve İsrail in katlettiği milyonlarca Iraklının çığlıklarını biz duyuyoruz siz duyuyormusunuz ?

Anadolu da oruç tutmayanlara , başı çağdaş insan gibi açık olana eziyet edildiğini , hakaret edildiğini , dövüldüğünü biz duyuyoruz siz duyuyormusunuz ?

Sudan , Nijerya gibi bir yığın ülkede müslüman teröristlerin diğer inanışlara mensup insanlara katliam yaptıklarını biz duyuyoruz siz duyuyormusunuz ?

Tüm dünyada insanların islam denildiği zaman korktuğunu , artık müslüman kişilerle birlikte yaşamak istemediklerini , müslümanların çoğunlukta olduğu ülkelere gitmek istemediklerini biz duyuyoruz siz duyuyormusunuz ?

Yobazların gitdikçe fazlalaşarak bırakın dinsizlere ,dindarlara bile yaşamı dar ettiklerini , insanlara zorla din dayattıklarını biz duyuypruz siz duyuyormusunuz ?

Başlarını örtmeyen anneannelerimizin babaannelerimizin cehennemlik olduklarını söyleyenlerin , hatta ciddi ciddi inananların  
iğrenç tutumlarını biz duyuyoruz siz duyuyormusunuz ?

Bahçelerde maydanoz gel bize bazı bazı ...

Neyseki Nordin Amrabat müslüman , belki diğer futbolcuların seslerini duyar .

Ben de hastamıyım neyim!  cevabı gelmeyecek sorular sorup duruyorum . 

Neyse hoşçakalın , hayatlarını başlarını örtmeden bitiren cehannemdeki tüm kadınlara selamlar olsun .

Yazık yazık ..

Beni duyuyormusunuz ?  ses gelmiyooorrrr.. 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder