9 Ocak 2012 Pazartesi

BÜYÜK TÜRK MUCİZESİ " ÖSYM "


Eveett işte bir büyük Türk mucizesi daha …
Yüzlerce yıldır  harika icatlara imza atmış bu  kavim , en sonunda Eğitim Konusunda da bir büyük başarıya imza atmış oldu .Soruları ve cevapları  şifreleyerek  dünya tarihinde bir ilke imza atdık .
Şimdi haklı olarak  '' ne bu icatlar '' diye soracaksınız . Haklısınız  , bu icatları esasında sizde biliyorsunuz  ama genede bir hatırlatmakta fayda var .
Gerçi bu icatları anlatmaya sayfalar yetmez ama , ben 5-6 tanesini anlatayım  esas konumuza girmeden .
Hayali mobilya ihracatı , boş kamyonla yurt dışına çıkıp tıka basa mazot doldurup geri dönme , Sahte faturalarla SSK yı dolandırma ,  Minibüs içinde perakende satış fişi satışı , milletvekili sağlık karnesinde sünnet  ve doğum masrafları  ve daha nice saymakla bitmeyecek kıvraklıklar 
Şimdi gelelim YGS da yapılan ve alışkanlık haline gelen bu kopya çekme ve yandaşlara yataklık mucizesine .
ÖSYM  Başkanı çıktı aslanlar gibi aöıklamasını yaptı . Akabinde cumhurbaşkanı , gerisinde  süvarileri  Cemil Çiçek ve Nimet Çubukçu  birer açıklama yaparak tatmin olduklarını söylediler
Zaten hükümetin kendi adamını sorgulayacak hali yok , dolayısıyla olay kapanmıştır .
Tanrı şahidimdir ben birşey yapmadım vallahi de billahi de tillahi de  demiş Ösym Başkanı ama  evde eşi hesap sormuş diye duyduk .
-'' karıcım ben geldim başkan kocan ''
-'' gel bakalım madem geldin gel içeri bari  de otur anlat şu rezaleti ''
-'' ne rezaleti şekerim ne oldu ?''
-'' nemi oldu ? daha ne olacak gene bir çuval inciri berbat ettiniz dimi ? ya siz nasıl insanlarsınız bir şeyi beceremiyorsunuz ''
-'' şifrede sorun çıktı hanımcım.Vallahi bende anlamadım , halbuki ne güzel logaritmik hesapların  cebirle şifrelenmesi ile .....''
-''  aferin aferin sana , ne demeliki  sana , diyecek bir şey yok ''
-'' neden öyle diyorsun , vallahi benim kabahatim yok , bütün kabahat Dan Brown da ''
-''  o kim ola  , amerikalı bir şifreleme uzmanı mı ? ''
-'' yok ya o hani meşhur kitap var ya , şifre şeyi .. eeeee şeyin şifresi ''
-'' Davinçi şifresi dimi ? lan sen bozdun kafayı bu şifreleme işiyle . Ben sana  okuma bu kitapları demedimmi ?   laf dinlemezsinki , al sana şifre .''
-'' sen okurken iyidi ama , sonra sen bana demedinmi  bu soruların cevaplarını tablonun içine sakla diye ''
-'' ben öylemi dedim sana ben filigranlı kağıda siluet şeklinde şifreleri bastır üzerine de resim yaptır , ve başbakanlık müzesine astıır dedim . ''
-'' başbakanlık konutu diyecektin dimi karıcım ''
-''  ne fark eder ha konut ha müze . zaten hepiniz müzeliksiniz , antika müzesi. . ''
-'' sen hep bana kızıyorsun ama ben kaç eski yazarın kitaplarından şifreler çıkartıp inceledim ve sonunda harika bir sistem bulup uygulattım . ama bu pis öğretmenin teki nasıl buldu anlamadım ''
-'' ne var anlamayacak , ortalık hain dolu , ihanet etmişler sana .  ''
-'' çok acıktım . Dan Brown un gitdiği o lokantada yemek yiyor olsak keşke  , kodlu  bonfile mesela  , yerken şifreyi çözermişim ve bana madalya verirlermiş . Etin başından ortasına kadar 2şer milim  kestikçe şifre çözülüyormuş filan . '
-''  sana bu akşam yemek yok . bu akşam oturur o şifrelerini yersin artık . Çözebilecekmisin bakalım sana vereceğim bu şifreyi ''
-'' haydi sor sor , çok heyecanlandım . uff be ne heyecanlı bir gün ama . ''
-'' bavul , annemgiller , eşyalarım , alasmaldık . Hadi bul bakalım şifreyi ''
-'' hehe ne kadar zamanım var ? yarın işte çocuklarla çözeriz artık .''
-''   önünde çok vaktin olacak . Sen bu akşam Dan Brown u ve Louvre Müzesi müdürünü  ve Tom Hanks 'i ara hep beraber çözersiniz . Haa bu şifreye  bir de  ''çocuklar '' kelimesini ekle ''
-'' vay be heyecana bak  ne şifre ama !!!  .  Bunu da çözersem Cumhurbaşkanıma çıkar anlatırım , hemen tatmin olup beni mükafatlandırır . 
Belki de bunu Nimet Ablayla çözsem mi acaba . İçinde annemgiller , çocuklar kelimeleri var , nede olsa oda  bir anne ''
-''  bence bir Yatıra git belki toprağın içinde bulursun parçaları  ''
-'' sağol şeker , bu ipucu için sağol . BULDUM ben bu soruyu ikinci sınavda öğrencilere sordurayım . Lan ben neymişim be !!!!   vay vay vay ''
Yaşasın ileri demokrasi  ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder