28 Ocak 2012 Cumartesi

BİR BAŞKANDAN UEFA BAŞKANI NA MEKTUP.

Futbol dünyasının yetiştirmiş olduğu müstesna kişilik , Fransa nın en önemli spor adamı , futbol dünyasının çok değerli kişiliği , yakın dostum , canımdan çok sevdiğim arkadaşım Mişel .

Umarım iyi ve sıhhattesindir . Ailen ve yakınların da sıhhat ve afiyettedir inşallah .

Mektubuma başlamadan önce tüm Fransa halkına saygılarımı sevgilerimi ve yeni yılda iyi dileklerimi gönderirim .

Allah tüm mümin fransa halkının yanında olsun , tuttukları altın etsin , tutamadıkları gümüş olsun . Herkesin elindeki .

Değerli dostum Mişel . Biliyorsun sen İstanbul a geldiğinde ben hür bir insandım , ne güzeş şen şakrak şakıyordum , hatta Bizim Stad da sen de benimle beraber şakımıştın .

O günden bugüne çok şey değişti dostum . Ben koca Başkan'ı tutup mapuslara attılar .

3-5 maçta şike yaptığımı - tamam tamam 13-14 olsun ) iddia ediyorlar ve benim savunmamı almadan içeri tıktılar .

Halbuki benim daha ne güzel planlarım (!) vardı türk futbolu için .

Tüm federasyon yetkilileri ve hakemler ve diğer takımların oyuncuları ile kurmuş olduğum dostane ve yakın ilişkiler sayesinde devrim yapmak üzereydim. Ama bırakmadılar .

Devrim karşıtları her zaman olduğu gibi gene sahne aldılar ve Türkiyemizin geri kalmasına sebeb oldular .

Ben soğuk ve kötü renkli demir parmaklıklar arkasında ölüm kalım savaşı verirkene , aç bilaç kuru ve pilava talim ederkene, bu Salatasaray lı hain yöneticiler tutturmuşlar 58. madde kalkmasın diye .

Başınıza çalın o maddeyi . oooohhh bende aynı fikirdeyim işte . Bu da size kapak olsun .

Dostum Mişel , nerede kalmıştık ? 

Haa Türk Futbolunun ve tabii ki yayıncı kuruluşdan gelecek mangizlerin hatırı için lütfen duruma el koy ve bizi küme düşürsünler , yani kolumuzu kessinler .

Çünki kesilen kol daha güçlü olarak yerine gelir . Ama düşürmezlerse de kabulümüz.

Eğer bizi buradan kurtarırsan senin tuttuğun takımın kazanması için tüm girişimleri yapar , gerekli bağlantiları Cemil , İlhan ve tüm diğer elemanlarım tarafından yaptırırım . Fransa Futbol federasyonundaki bağlantılarım ile şampiyonluğunuz garanti olur .

Ermeni tasarısı gibi para kazandırmayan tüm girişimlerin aramızı bozamayacağını belirtir . , ulu tanrıdan seninle beraber olmasını niyaz eylerim .

Seni çok seven kadim dostun

Kurbalığıdere Spor Kulübü  Başkanı
Dürüst Teşvik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder