17 Şubat 2013 Pazar

RÜYA GÖRSEN KABAHAT, GÖRMESEN OLMAZ.



Evlisiniz veya bir kadınla beraberliğiniz var.

Şöyle düzeyli ( son zamanların anlamı anlaşılamayan popüler kelimesi )  neşeli ve olaysız bir beraberlik yaşamak arzusundasınız .

Sabah kalkıp " canım sevgilim günaydınlar olsun, için benim sevgimle dolsun " gibi güzel laflar edip , sabaha ondan aldığınız güzel bir öpücükle başlamak istiyorsunuz .

Haklısınız ! bunu istemekte yerden göğe kadar haklısınız !

Bu fani hayatta bu kadarcık bir istekte bulunmanız çok değil vallahi. Az bile istediniz .

Hani son zamanların modası var ya;  " kainata iyi dileklerini, pozitif düşüncelerini gönder , bunlar sana yeşil yeşil dolarlar olarak geri dönsün " muhabbeti.

İşte buradan yola çıkarak sen de sabaha sevdiceğinle mutlu başlamak istiyorsun .

Yatakta şöyle bir gerinip, sevgiline doğoru bir öpücük hamlesi yapıyorsun . Aaaa o da ne, vatandaş aniden sana sırtını dönüyor .

-" şeker ne oldu, bir öpmeyi istemiştim " .

-" hayır öpme istemiyorum ".

-" hayırdır inşallah, ne oldu aşkım, iyimisin ? daha seni kızdıracak vaktim bile olmadı "

-" sen beni sevmiyorsun artık ben biliyorum "

Daha, afyonumun patlamamış olmasını geçtim, gözlerimi bile açamıyorken nereden çıktı bu muhabbet .

-" şeker dün akşam yatarken gayet mıutluydun, yoksa gece yarısı ben uyurken bir şey mi oldu ?.

Vatandaş hala arkası dönük vaziyette omuzlarını silkelemekte.

-" o kadın kim, sen onu söyle kim o kadın ? "

-" hangi kadın hayatım, ne kadını ? "

-" dün gece rüyamda o kadının adını sayıklayıp duruyordun , Neşe de Neşe başka bir şey demiyordun "

-" peki söyle bari nasıl bir kadındı* sarışın mı kumral mı yoksa esmer bombamı ? "

-" sen daha iyi bilirsin, zaten bir haltlar karıştırdığını hissetmiştim ."

-" kızım sen dalgamı geçiyorsun  ya , ne karısı ne sarışını "

-" bir de elele tutuşmuştunuz bir güzel "

Ben yataktan aşağıya sallandırdığım bacaklarımın ucunda monte edilmiş olan  ayaklarıma terliklerimi giymek için eğildiğimde, dişi vatandaştan şöyle bir haykırış çıktı.

-" kaçıyorsun değil mi , işine gelmedi dimi ? elele tutuşmuş gözlerinin içine bakarken iyiydi dimi ? bir de bana   seni seviyorum diyorsun ".

Ben yeniden yatağa geri uzanıp vatandaşı omuzlarından yakalayıp, gayet esprili bir şekilde " hayatım hadi kalk canım, hemen kahvaltı edelim ve çıkalım, ben sana sonra onun telefonunu veririm, karşılıklı  konuşursunuz  " demeye çalışmamla tokadı kafama yemem bir oldu .

-" aaaa sen hakikaten kafayı yemişsin. lan manyak karı rüyada gördüğün o kadınla gerçek hayatta ilişkim olduğunu da nasıl uydurdun . Yürü git elimde kalacaksın şimdi. "

-" bak nasıl sinirlendin, gerçek ortaya çıkınca , gerçek olmasa üzerinde bile durmazdın ."

Tepemin tasının kapağı buhardan fırlamış, ben zıvanam dan çıkmıştım bir kere . Vatandaşa doğru döndüm ve sinir edici bir tonda fısıldadım.

-"hele bir giyiniyim , sana Neşe'nin telefonunu vereceğim , açar hesap sorarsın, rüyana girdi diye. Kadına bak ya hem kocanı çalıyor , yetmiyormuş gibi bir de rüyana girip seni kıskandırıyor. Vay orospu vay be ."

-" allah seni kahretsin emi , seninle evlenen de kabahat zaten, sana verdiğim yıllara lanet olsun . ben annemlere gidiyorum, bir daha da seni görmek istemiyorum "

-" oldu şekerim güle güle , bende burada Neşe ile mutlu bir hayat sürerim. Babana selam söyle, beni arasın ona da bir telefon numarası verecem , gudubet annenden bıkmıştır, bir değişiklik olur. "

-" hayvan herif , sen görürsün , seni sürüm sürüm süründürcem , hemen avukata vercem seni "

-" ver canım ver de sav cıya da şikayet et , rüyasında beraber olduğu kız reşit değil diye , manyak karı ne olacak "

Yataktan çıktım , ve alelacele giyinip, evden kendimi dışarı atdım . O sırada yöneticinin evinin önünden geçerken haykırışlar duydum. Karısı çılgın gibi bağırıyordu ;

-" allah seni kahretsin , yakandaki sarı saç kimin ? "

kahkahalar atarak merdivenlerden aşağıya inmeye devam ettim . En alt katta Muhlis Bey merdivenin basamaklarına oturmuş, şaşkın şaşkın bana bakıyordu .

-" abi ya anlamadım gitti vallahi dün gece beni kimin öptüğünü, karı ben diye yakamı öpmüş "

İşte böyle bizim apartmanda , pardon mahallede , pardon ilçede, pardon şehirde, pardon memlekette, pardon dünyada son durum .

Dediklerine göre geçenlerde Arjantin da gözü şiş bir uzaylıya rastlamışlar .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder