14 Şubat 2013 Perşembe

14.Şubat NEDİR, BU SAÇMA GÜNÜ KİM UYDURMUŞTUR.


Son 30 yıldır, ticari amaç  uğruna ha babam de babam yeni günler, kutlamalar uydurulmakta.

Yok Babalar günü, yok Sigarayı bırakma günü,  yok Abazalar günü filan falan feşmekan .

Tabii tüm bu günlerin tek amacı var .

İnsanları sokaklara döküp,  dükkanlara doldurmak ve alışveriş yaptırıp para harcamalarını sağlamak.

Yoksa  "insanları babalarına yaklaştırmak  gibi bir zihniyetin sonucu çıkmış değil bu uyduruk günler.

"Ulan neden babama senede bir gün sevgi göstereyim ki, ben hergün babama onu ne kadar sevmediğimi ayyy pardon sevdiğimi söylemek istiyorum .

Sonra ona, sevdiğimi inandırmak için ne bok yemeye hediye alayım ki.

Zaten ben ona ne zaman,  " seni çok seviyorum aslan babam "  desem, bana " kaç para istiyorsan söyle de beni yorma oğlum " demiştir.

Haa konumuz sevgililer günüydü değil mi.

4. eşimle evli olduğumuz günlerdeydi . O beni daha çok sevmek için icatlar yaratırken bense 5. karıyı aradığımız günlerden bir gün aramızda şöyle bir konuşma geçti.

"günaydın sevgilim, günaydın erkeklerin kralı "

"günaydın da hayrola bu sabah pek bir yağcıyız galiba "

" aa olur mu sevgilim, erkeğim benim , sevgilim, sevgilim "

" lan ne sevgilim diyip duruyon kız, kafayı mı yedin "

"ayy çok kötüsün, bugün biribirimizin sevgilisi değilmiyiz ?"

" hayır değiliz, çünki apartman kapısından çıktığımda sırnaşık yönetici 2 aylık aidatı alabilmek için el peşrevleriyle benimle sevgili olacak "

" sen anlaşılan bana unutturmaya çalışıyorsun "

" neyi be kadın, ne diyeceksen de "

"ayy sen çok hayvansın , bugün sevgililer günü değilmi ? "

" hee de sana ne bundan "

" biz sevgili değilmiyiz kaba herif "

" yooo değiliz , biz karı kocayız, sevgili filan değiliz , biz o evreyi çoktan aşdık, şu anda son evreye geldik "

"neymiş o "

" acılar sardı her bir yanımı  " .

 Karım histerik bir vaziyette ha ağladı ha ağlayacak.

" sen artık beni sevmiyorsun değil mi "

" değil değil, "

" ne değil ya "  .

 Ben zaten  bırakın böyle konuları tartışmayı, 15 saniye sonra konuyu bile unuttuğum için toparlamaya çalışıyorum.

" haa ne diyoduk " .  Karım da boş konuşmaktan dolayı kafası karışmış vaziyette sordu;

"ne zaman ?"

"yarın "

"??? "

"yaa kızım biz 20 senedir evliyiz, herşeyi yaşadık bitti, şimdi artık iki dostuz. En son ne zaman halvet haline girmiştik. Varmı hatırlayan ? "

"kalpsiz, taş kalpli herif ne olacak "

" bak gülüm benim , iki gözüm, biz iki güzel dostuz, dostlar sevgili olmaz , olsalar bile yanlışlıkla olur ve hatalarını hemen düzeltirler . Sonra dostlararası seks günahtir. Bak şimdi sen böyle saçma sapan günlere kafanı takma , bak ben senin sadece bugün değil hergün dostunum . hadi şimdi yürrrrrüüüüü çantamı kap getir. "

" şaka yapıyorsun değilmi eşşek " .

Ben, artık onu daha fazla üzmek istemediğimden, hemen konuya girip, sürprizi patlattım .

" canım anneler günün kutlu olsun ! hadi bana eyvallah "




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder