17 Mayıs 2012 Perşembe

VALLAHİ BİLLAHİ BİR SUÇUMUZ YOK HAKİM BEY



Bildiğiniz veya bilmediğiniz üzere bu seneki  fudbol müsabakaları sonunda bitti .

Hepimiz kurtulduk .

3.Temmuz .2011 gününden beri olaylar birbirini kovalamakta ve türkü entrikalar  açığa çıkmakta.

Artık kim ne yaptı , ne haltlar karıştırdı , bu haltları yaparken ittifak varmıydı yoksa herkes münferit mi çalışıyordu, anlamak gittikçe zorlaştı.

Bazı kulüplerin ittifakla tüpçü vatandaşı TFF başkanı yapıp, herkesi tertemiz ilan etmeleri sonucu  ortalık bir hayli bulandı , akvaryuma döndü.

Hafta sonu final maçında çıkan olaylar , hep bu bulanıklığın bir sonucu .

Fenevlilere göre bu, kulübü ele geçirmek için çabalayan fethullah hoca denilen ABD vatandaşı bir kişinin marifetleri.

Ama ne olursa olsun , Şükriye Saracoğlu ndaki olaylar sonucu tutuklanma istemiyle adliyeye sevkedilen kişilerden sadece 1 kişi tutuklanarak mapusaneye kondu . Diğerleri suçsuz çıktı .

Adliye de yapılan savunmalardan bazılarını aşağıda dikkatlerinize sunmaktan gurur duyarım .

-"  hakim bey ben gelecek hafta evleniyorum , biz ailece Alex'i çok severiz , karım onu da davet etmemi yoksa benimle evlenmeyeceğini söyledi, bende ona davetiye vermek için sahaya girdim " .

Bir başka masum taraftar ;
-" hakim bey benim oğlanın sünnet düğünü var , oğna tutturdu benim şeyimi Mehmet Topuz tutsun " diye , bende kendisine gidip ricada bulunacaktım ".

Bir başka taraftar ;
-" hakim bey , ben yeni bir çift ayakkabı almıştım , sağlamlığını test etmek için polis bey'in kurşun geçirmez yeleğini tekmeledim , kötü bir niyetim yoktu ".

Bir başkası,
-" hakim bey ben polis arabasının sırt üstü durup durmayacağına iddiaya girdim , arkadaşlarla ters çevirdik , polis gelip bizi kovalamasaydı gene düz pozisyona getirecektik " .

Bir başka taraftar ise ;
-" maddi durumumuz iyi değil onun için sıtad dan bir kaç koltuk almaya karar verdim , okadar ."

Bir başkası ;
-" ben maç çıkışı bir polis gördüm , üniformasından iplikler sarkıyordu , bıçağımı çekip kesmek istedim , kötü bir niyetim yoktu " .

Tüm bu ifadeler hakim tarafından mantıklı bulunarak , sanıklar serbest bırakıldılar .

Yorumsuz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder