23 Mayıs 2012 Çarşamba

SİVRİSİNEK SOK HEPİMİZİ, BİZ BUNU HAKKETTİK.

Zavallının karnı acıkmıştı, larvadan çıktığından beri beslenmemişti , karnıda deliler gibi acıkmıştı . 


En yakın apartmanın bir penceresine kondu . Hafif aralıktı pencere . İçerisi zifiri karanlıktı . 


Kendi kendine " bunun bir problem  olmadığını , bu karanlıktada görebildiğini , koku alabildiğini " düşündü  ve içeri süzüldü . 


Salonu geçti ve odalardan birine doğru süzüldü . tatlı bir ter kokusu burnunu gıdıkladı . 
-" off ne tatlı bir koku , nereden geliyor acaba " diye düşündü.


Bir baktı ki yatakta boylu boyunca uzanmış bir vücut gördü . Ne de lezzetli görünüyordu . Bacaklarından biri dışarıda kalmıştı . Aşağıya doğru pike  yaptı ve kokunun nereden geldiğini anladı . Adamın ayakları ne de lezzetli kokuyordu . 


Daha sonra adamın kafasına doğru uçmaya başladı ve kulağının üstüne geldiğinde motorların sesini alçalttı ve iniş takımlarını açarak , iniş yaptı . 


Ellerini ovuşturduktan sonra , sivri uçlu enjektörü çıkartıp kulak memesine yavaşça soktu . -" aman allahım ne lezzetli bir sıvı " diye  ellerini ovuşturdu . 


Tam o sırada yorganın altından bir el çıkıp kulağa doğru atağa kalktı . tam zamanında havalanmıştı . hemen bir duvara kondu ve beklemeye başladı .  Aradan bir zxaman geçtikten sonra motorları çalıştırıp  tekrar vücuda doğru uçmaya başladı . Tam altında  o güzel kokulu ayak duruyordu . Ayağa kondu ve  büyük bir hırsla iğnesini baş parmağa sokarak emmeye başladı .

Bir müddet sonra ayak birden kımıldadı ve hemen havalandı . Ama galiba havalanırken çok güç harcamış ve motorlara tam gaz vermişti , korkunç bir ses çıktı . hemen perdeye kondu ve bir süre orada kalıp hazmetmeye karar verdi .

Bu sırada 2 arkadaşının daha odaya girdiğini gördü . hemen onları yanına çağırdı ve herkese nerede durması gerektiklerini anlattı .

Bu sırada yataktan çıkan bir el ayağı deli gibi kaşıyıp , küfür etmeye başladı . baş parmağı davul gibi şişirmişti emmekten . El parmağı kaşıdıkça kaşıyor , kaşıdıkça daha çok kaşıyordu . 



-" umarım bir önce uykuya dalar da , midemin boş kalan kısmını da doldurup , gider yatar uyurum artık " diye düşündü . 


Arkadaşları  adamın yüzüne konmuş , emmeye başlamışlardı bile . Bunun tehlikeli bir operasyon olduğunu düşünürken birden bire ışıkların yandığını ve adamın yanındaki kadının yataktan kalktığını gördü . Kadının yerden aldığı bir cisim vardı . 


Bu sırada arkadaşlarım durumu kavrayamamış ama kondukları yerden kalkarak beyaz duvara yanyana konmuşlardı . Ortada ciddi bir tehlike kokusu almıştım . Tam arkadaşlarımı perdenin arkasına saklanmaları konusunda uyarmaya çalışırken , cismin uçarak duvarda tetikte bekleyen arkadaşlarımın üzerine doğru gitdiğini ve arkadaşlarımdan birinin son anda sıvıştığını gördüm . 


Birkaç saniye sonra baktığımda ise duvarda kalan arkadaşımın kanlar içinde şehit düştüğünü gördüm . Yazık! canım arkadaşım pestil gibi dümdüz olmuştu.
Diğer arkadaşım voltayı almıştı , göremiyordum onu , ben ise karşı duvarda gözlerim yaşlı olayı kavramaya çalışıyordum . 


Eşşekoğlu eşşek öldürmüştü arkadaşımı . Ben durumu farkedene kadar yataktaki adam eline bir kutu alıp bana doğru sıkmaya başlamıştı . Gözlerim yanmaya başladı , başım dönmeye , midem bulanmaya başladı . Uçamiyordum .


Allah kahretsindi , gafil avlanmıştım . Büyüklerime danışmadan bu operasyonu gerçekleştirmem büyük bir hata imiş . 


Galiba ölüyorum . Arkadaşlar kanımı yerde bırakmayın , benim intikamımı alın muhakkak . Bu lanet cimri insanlar azıcık kan emdik diye hepimizi öldürmeye çalışacak kadar hainler .


Emin hepsini , kan bırakmayın bunlarda .  Parmak aralarından sokun bunları , oraları çılgın kaşınır . 


Lan bizim beslenmeye hakkımız yok mu, biz hayvan değilmiyiz. elveda dostlar ...


Kıssadan hisse :
sivrisinek saz , bu insanlara ne yapsan az. 






1 yorum: