22 Ocak 2015 Perşembe

TBMM NİN SAĞLIK FATURALARINDA MİNİK, SAÇMA DOLANDIRICILIK İDDİALARI.

TBMM deki vekillerin sağlık harcamalarındaki anormalliklerin ardı arkası kesilmiyor.
 Hastanede beş gün yatıp, 266 gün yattım diye fatura getiren var.
 Sahte ilaç reçeteleri tespit edildi.
 Haftada beş gün tahlil yaptırdığını, iki ayda bir gözlük değiştirdiğini, 32 dişine implant çaktırdığını iddia eden milletvekillerimiz var.
Bu konuyla ilgili suçlamaların odağı olan milletvekillerinden Giresun milletvekili Bahaullah Badem, sorularımıza büyük bir samimiyetle cevap verdi.
Aşağıda Haşim Bey ile yaptığımız röportajı kesintisiz olarak yayınladık.

-Bahaullah bey merhaba, nasılsınız iyimisiniz?

BB -" ehh işte şu dişlerim olmasa daha iyi olacamda, ne yapalım idare edeceğiz artık " 
   
-" Dişlerinizde ne gibi sorunlar var Bahaullah bey, dişçi faturanızın çok kabarık olduğu yönünde iddialar var "

BB-" ya bırakın arkadaşlar 3-5 diş yaptırdık diye bu kadar patırtıya değer mi yani . Ben milletin vekiliyim, sabahtan akşama kadar vatandaşlarla konuşmak zorundayım.
 Dişsiz dişsiz vatandaşların karşısına çıkarsam, insanlar bu nasıl devlet demez mi ? "
 
 -" Tamam da efendim, bir senede dişlerinizin tümünü yenilediğiniz söyleniyor "

BB -" Yok efendim yalan , ben sadece porselen diş çaktırdım, hakiki diş değil onlar. "
   
  -" Ama  oda parayla yapılıyor efendim. Sonra bu kadar dişin değişmesine sebep ne? "

BB -" Yahu çocuklar vallahi inanın tüm dişlerim kırılıp duruyor, bende mecburen değiştiriyorum.                   Bütün kabahat şu lanet fındıkların.

     -" Neden Sayın Badem, fındıkların ne kabahati olabilir ki ?"

BB -" Yahu kardeşim, bu seneki rekolteden çıkan fındıklar taş gibi, ısırmak bir felaket. Al bak cebimde bir tane var, ısır ısırabilirsen."

     -" Efendim siz bu fındıkları kabuklarıyla mı ısırıyorsunuz? "

BB -" Nasıl ısıracaktık pekala, bizim memleket de racon vardır, erkek adam fındıkları kabuklarıyla                  ağzına atar ve kırar. Ne yani karılar gibi kabuklarını alet edevatla mı kıracaktık "

    -" Aman efendim, bu kabuklar tabii ki diş kırar, bunları kırıp yemeniz lazım "

BB -" Zaten üreticilerle temasa geçtik, ve onlara yeni tohum verdik ki yeni mahsulün kabukları yum            yumuşak olsun . Bıktım dişçiye gitmekten vallahi. 

     -" Sayın Vekil, hadi 7-8 dişi böyle kırdınız, tüm dişleri kırmadan önlem almak aklınıza gelmedi mi ?"

BB -" Lan gelmez mi, kestik fındık yemeyi, ama bu seferde lanet cevizlerden kurtulamadık. 
        Anlayacağınız ben kuruyemişzedeyim, vallahi benim suçum değil. Ne yapalım artık allah 
      vatandaşa bol kazanç ihsan eylesin. Allah onlardan razı olsun. 
      Zaten neredeyse bitti, bir de şu saç ektirmeyi bitirirsem vallahi tillahi 1 ay hiç bir yenilik 
      yaptırmicem.
     Sen şimdi buna da boşa masraf dersin değil mi ?  Söyle bakalım, yüce meclise kel vekil  
     yakışır mı haa yakışır mı ? 

     -" !!!!!!! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder