11 Ocak 2015 Pazar

SAYIN HER BOKA MAYDANOZA SORULAR.

- " Sayın Erdoğan , Suriye olayı hakkında neler söyleyeceksiniz ? "

-" bu konudaki düşüncelerimizi daha önceki basın toplantılarımızda açıklamıştık " 

-" olay daha yeni vuku buldu sayın erdoğan  "

-" siz hangi olaydan bahsdiyorsunuz arkadaşlar ? "

-" Uçağımızın vurulmasından Teyyip bey "

-"" haa o mu . Bu münferit bir olaydır ve esefle kınıyorum . Suriye yetkilileriyle gerekli konuşmalar 
yapılacak " 

-" Suriye ye nota verilmiş efendim " 

-" hangi şarkının notalarını vermişler , kim vermiş. Biz böyle konuları parti meclisinde tartışırız. " 

-" ????????  "

-" ne oldu ne bakıyorsun öyle boş boş , işine gelmedimi anlamamış numarası yapıyorsun "

-" ne alakası var efendim , uçağımız düşmüş , Suriyeliler biz düşürdük diyorlar , sizin yorumunuzu almak istiyorum " 

-" bak bir kere sen bana böyle bir soru yöneltemezsin , sen hangi mihrakların satın alınmış kamerası sın ? "

-" aman efendim , neden öyle söylüyorsunuz , bir vazifemizi yapıyoruz . Siz bu konuda genel Kurmay Başkanıyla küs tuttuğunuz için görüşmüyormuşsunuz . Bu doğrumu efendim ? "

-" sana ne sana ne . sen kameranı al git . doğru dürüst soracaksan sor "

-" tamam efendim , uçağımız Suriye hava sahasına girmiş ? " 

-" yok be kardeşim , pilot arkadaşımız  oradan geçerken , bir sigara yakayım derken , çakmak ateş almadığı için hostesten ateş istemek için içeri kadar gitmiş , bu sırada rotasından 10-15 km kadar şaşmıştır . durum budur ."

-" ABD , uçağımızın Suriye hava sahası içerisinde düşürüldüğünü söylüyor , siz ise bizim kendi hava 
sahamızda düşürüldüğünü iddia ediyorsunuz , hangisi doğru sayın erdoğan ?"

-" bu konuyla ilgili ABD ye güvenimiz sonsuzdur ama biz genede din ulemasına başvurup onunda değerlendirmesini alacağız. "

-" Pilotlarımızı arayacak gemi varmı efendim envanterimizde .Yoksa napcez , pilotlarımızı nasıl bulcez ?"

-" ya kardeşim pilotlarımız isterlerse ortaya çıkar gerekli açıklamları yaparlar . Bundan sonra hiçbir pilot eşi sezaryenle doğum yapmayacak , çünki etik değildir . Kürtaj cinayettir. Sezaryen ise cinayete teşebbüsdür." 

-" sayın başbakan lütfen bize hükümetin bu konuda olağünüstü toplanıp toplanmayacağını söylermisiniz "

-" Eğer eğitimdeki 4+4+4+4+4+4 uygulamasında sorunlar çıkar ve Madımak oteli yangını konusundakiş protestoların devam etmesi halinde , tabii ki olağünüstü toplarız arkadaşlarımızı . 
Sonra bakın Aziz Yıldırım Bey de mupasaneden çıkmış, gidin biraz onunla konuşun , kürtaj konusunda ne düşünüyor " .

-" oldu . Kandil konusunda ne yapacaksınız efendim " 

-" gerekirse sınıra adliye'yi taşır , pkk lı kardeşlerimizi orada yargılar , kürtaj konusunu masaya yatırırız . Herşey Büyük Türkiye için "

-" anladım sayın erdoğan " 

-" umarım anlamışsındır , yoksa imam hatip yaptığımız bir okula gidip 4+4 eğitim yaparsın " .

-"???????" . 

-" Bülent Arınç kardeşimize kim suikast teşebbüsünde bulunmuş  acaba . Al sana konu " 

-" ??????" .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder