26 Eylül 2013 Perşembe

BEN ORHAN YAMUK DEĞİLİM..


Yazıma başlamadan önce şunu belirtmekte fayda görmekteyim.

Geçenlerde yazılarımdan birini paylaştım . Paylaşacağıma da pişman oldum .

Neymiş imla hataları varmış, neymiş edebi değeri yokmuş, neymiş cümle düşüklükleri varmış.

Falan filan .

Tamam da kardeşim, ben yazarım diye zart zurt etmiyorum ki.

Kafama göre yazıyorum . Aklıma gelen konuları neşeli, komik bir anlatımla yazıp kendimi tatmin ediyorum .

Ne var ki bunda . Kimseyi rahatsız ettiğim filan da yok ayrıca .

Ara sıra çatlak sesler çıkıyor; -" ayy lütfen benimle bunları paylaşmayın " diyen .Bende akabinde vatandaşı siliyorum, olup bitiyor .

Sonra, benim mürekkep yaladığım yıllarda edebiyatçıyı bırak, doğru dürüst kompozisyon yazan bile yoktu.

Rahmetli Edebiyat öğretmenimiz Nami Bey, nur içinde yatsın, öyle tonton bir adamdı ki, dersi kaynatmak için sürekli şiir okuturduk. Zavalı her şiir sonunda gözyaşları içerisinde kalırdı. Tabii hiçbir şey öğretemeden yılı tamamlatdık.

60'lı yılların sonunda 70'li yılların başında ki eğitim sistemi bize edebiyat dersini öğrenme şansı bırakmadı ki.

Gerçi bıraksaydı da benim hatırladığım arkadaşlarım arasında edebiyata merak salacak hiç kimse yoktu . Onların genelde sevdiği dersler Beden Eğitimi ve öğretmenimiz mini etek giydiği için Müzik dersiydi.

Failatün dedikleri zaman Fatih Terim diyorlarmış gibi gelirdi, hep beraber " cimbom " diye tempo tutardık.

Zaten beni tenkit edenlere Blog'umun adına bakmalarını tavsiye edeceğim .

Ne olur ya, bu blog'a bu adı veren adam da yazarlık yetenekleri olabilir mi ?

" olur vallahi olur , durmak yok devam " diyenler çıkıyor. Hemde sayıları azımsanamayacak  kadar hayranım var desem ! biraz sallamış olurum .

Ama bir kişi var ki; yazmadığım zamanlar arayıp " ne oldu ? " diye sormuyor mu ?  var ya !

Ben Orhan Nobel  , son yazımı okumayı ihmal etmeyiniz .

-"Geldim doktor geldim, sağol daha iyiyim bugün.."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder