27 Eylül 2013 Cuma

BEN ALLAHIN KARŞISINA ORGANSIZ GİTMEM .


Adamlar bir tutturmuşlar, organlarınızı bağışlayın diye .

Organ bağışladığınız zaman bir can kurtarıyorsunuz, bir insanı hayata yeniden kavuşturuyorsunuz .

Harika bir duygu olmalı değil mi ?

Iıh öyle olmayabilir . Yani işin aslı dünyevi mutluluktan öteye gitmeyebilir .

Demem o ki; acaba bu yediğiniz halt öbür dünya kuralları içerisinde suç mudur ?

İşte önce bunun muhasebesini yapmanız lazım .

Geçenlerde bir  vatandaş ile sohbet ediyorduk, konu açılınca fikirlerini bir alayım dedim . Amanda aman ne fikirler ne fikirler.

-" ben organlarımı bağışlamam, sebeplerim var "  dedi öküz .
-" ne gibi sebepler olabilir  acaba öğrenmem mümkün mü, hani belki sen haklısındır " diye bir yorum yapma hatasında bulundum .

-" bak kardeşim , bir kere bizim dinimiz de organ bağışı diye bir şey yok Kuran da yazıyor mu , yazmıyor . O zaman konu kapanmıştır. Kuranda olmayan konunun konuşulması bile günah "

-" lan o zamanlar organ mı vardı ki bağışı olsun .O zamanlar tıp mıp mı vardı da organ bağışı yapmadılar mı ? "

-" valla kardeşim, allah bizi organlarımızla yarattı, organlarımızla geri isteyecek  "

- ee herhalde görüyoruz , çok da güzel yaratmış da organlarınla mı allahın karşısına dikileceksin yani ?"

-" ben onu bunu bilmem, bana verilen organ benimdir . Tanrı isteseydi ona bu hastalığı vermezdi, var bi bildiği ki adam hasta olmuş. Yani vakti gelmiş, gidecek "  diye tüyler ürpertici bir yorum getirdi .

-" madem hastalıklar tanrı dan " diye cümleme devam edecekken  kesti lafımı öküz .

-"  vermiyorum var mı bi diyeceğiniz .Ben tanrının karşısına organlarımla çıkacağım "

Baktım ki bu öküze laf anlatmak imkansız , bari işi gırgıra vurayım dedim .

-" yukarı gitdiğimde tanrıya diyeceğim ki  - hoş buldum tanrıcım , bak tüm organlarım yerli yerinde , yalnız senden özür dilemek zorundayım .
  Çünki 12 yaşındayken manyak bir doktor bademciklerimi aldı . Ben dedim ona tanrıdan izin alalım diye ama dinlemedi beni .
   Sonra çükümü kestiler. Vallahi  tanrıcım , bak o senin suçun . Yanlış imal etmeseydin millet de kesip biçmezdi .
   Haa bi de 10-15 dişimi çektirmek zorunda kaldım . Ne yapayım çok ağrıdılar.Çekilen ön dişlerimin yerine takma dişer yaptırdım, tavşan gibi oldu ama kusura bakma artık .

Tanrı bana meraklı gözlerle dikkatlice baktı ve -" sen neden geldin buraya, ne oldukine ? "  diye sordu.

-" sorma tanrıcım,bu rakı yüzünden  benim karaciğer iflas etti, eşe dosta rica etdim hani kendilerinkinden 100-150 gram kadar versinler diye . Ama herkes " ben tanrının karşısına organlarımla çıkacam " diye tutturdular.  Sonunda dayanamadım ve senin rahmetine kavuştum.

Haa bu arada karşına çıplak çıktığım için kusura kalma. Yolda kefen bezi yırtıldı .İçine koydurttuğum rakı şişeleri ağır geldi galiba .

Tanrı bana şöyle gülümseyerek baktı ve " hoşgeldin koçum , gel otur şuraya bi soluklan " dedi.

Sonra yardımcısı Azrail'e bağırdı " Azroş git de şu Enis kardeşimize organ vermeyenleri al getir buraya "

Karşımda oturan öküz bana şöyle bi baktı ve -" enis ağbi şu konuyu bi daha düşünsem ben " diye mırıldanıp, kalktı gitti.

Ona göre haa.


1 yorum:

  1. Ya altiparmakliysan...
    Fazlalari ne yapacaksın?
    Ya da aklın eksikse görünmüyorsa?
    Allah Kerim de çık huzura.

    YanıtlaSil