4 Eylül 2012 Salı

BİR KULAĞIM AĞRIYOR Kİ SORMAYIN .


Vatandaşlarımızdan bir tanesinin çok ender görülen bir hastalıktan muzdarip olduğu ilgililerce açıklandı .

Bu hastalık genelde çok dua edip , çok yalan söyleyenlerde oluşurmuş.

Bu vatandaş hastalanınca , bar bar bağırıp karısını çağırmaya , kafasını tokatlamaya başlamıştı.

-" hayruş hayruş , ay çok kötüyüm ne olur koş koş , gel buraya "

Hayruş mutfakda dır ve bulaşık makinesine bardakları yerleştirmektedir. Abduş'un sesini duyunca hemen bardakları bırakıp , yatak odasına doğru seyirir.

-" ne oldu Abduş'um ne oldu , ne bağırıp duruyorsun ? "
Yataktan doğrulmaya çalışan Abduş , aynı zamanda inlemeye devam etmektedir.
-" çok kulağım ağrıyor , ne oldu acaba , ölecekmiyim ne "
-" ağzından yel alsın , göster bakayım tam neresi ağrıyor . "
-" içi içi "
-" tamamda Abduş'un içinin neresi "
-" bak tam şu rabbimin yarattığı kulağın içine doğru bak , kesin görürsün kızaran ağrıyan yeri "
-" Abduş um ağrıyan yer gözükmez kuzum , dur ben sana sıcak havlu yapayım "
Abduş , sanki bir tarafına basılmış gibi canhıraş bir çığlık atarak  -" hayır hayır kulağım yanar " diye bağırır.

Hayruş , bir anne , bir hemşire edasıyla , türbanını düzelterek , -" Abduş um ben en iyisi gazeteyi huni yapıp , sokayım , sonrada yakarız "
-" oha be ne diye huni sokayorsun ayol , fantezinin sırasımı şeker "
-" bak ya düşündüğü şeye bak benim çapkın kocacığımın . Ayol eskiden gazeteyi huni yapar da adamın kulağına sokarlardı , öbür ucunu da yakarlardı . Sonra da içeriye doğru üflerler i böylece sıcak hava kulağa dolar  ve ağrıyan yeri tedavi ederdi . Hatırlamadın mı ? "
-" hayır hayır , bizde öyle şey yapmazlardı . Komşumuz imamı çağırıp  okuyup üfletirlerdi . Herifçi bir de şak diye tükürürdü kulağa . "

-" ee tabii o da eminim faydalı olur , olmaz mı hiç , adam tanrıya yakarıyor , kulağın iyi olması için " .
-" tamam da nedense hiç bir zaman iyi gelmedi , galiba o sıralar allahım beni sevmiyordu . Galiba kötü ve günahkar bir çocuktum  "

-" ama bak şimdi seni çok seviyor , başkan bile yaptı , çok şükür "

-" Hayruş'cum , benim kulağım çok acıyor , ben müsamereye gitmekten vazgeçecem galiba "

-" tamam ponçik'im benim tamam gitme , zaten seni görmeye de çok meraklı değillerdir , bırak Tayyare yi görsünler "

-" oldu canım sen bana en iyisi huniyi sok "

Abduş kardeşimiz , duyduğuma göre hala hastaymış .

Kesin nazar değdi nazar .

 Üflemek isteyen varsa haber versin .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder