13 Eylül 2012 Perşembe

BABA BENİM PİPİMİ NEDEN KESİYORSUNUZ , BEN SİZE NE YAPTIM ?


Bildiğiniz üzere , biz erkeklerin ciddi bir sorunudur sünnet .

Belli yaşa gelince daha önceki erkekler gibi sıra size de gelir ve hooppp yat bıçak altına .

Şimdi diyeceksiniz ki  " sen ne şikayet edip duruyorsun arkadaş, nedir senin derdin ?"

Benim bir sıkıntım yok . Tam tersi şekil olarak .çok daha estetik oldu . Benim sıkıntım yok da bir sorum var;

 " Bu tanrı bizi bu kadar mükemmel yaratmış da çükümüzü mü yanlış yaratmış acaba . Nasıl  bu kadar önemli bir uzvumuzu dikkatsizce imal etmiş, anlamak mümkün değil  ".

Din ulemalarımıza sorduğunuz zaman , büyük bir kısmı sünnetin dini bir vazife olduğunu , bir kısmı ise peygamberin emri veya tavsiyesi olduğunu söyler.

Bunlar sadece bir yığın saçmalık .Hemide çok böyük bir saçmalık .

Yahu kardeşim tanrının kainatı , canlıları nasıl mükemmel bir şekilde yarattığını söyler durursunuz . Bu kadar mükemmel yaratılan bu insan denen canlı türün de  "pipi " mi hatalı olmuş yani.

Neymiş daha sağlıklı imiş . Kardeşim pis hissediyorsan her akşam her sabah duş yap. Şeyini temiz tut , mikrop kapacağın deliklere , oraya buraya sokma şeyini .

Kaç milyar hristiyan , budist ve hindu sünnetsiz ve gayet sağlıklı bir şekilde yaşıyorlar.

Çük hastalığından ölen kimseye rastlamadım şimdiye kadar .

Ama tabii alın elinize Kuran'ı okuyun . Yarısından fazlası yahudilerle ilgili . Böyle saçma sapan adetleri de ilk çıkaran yahudilerdir. Müslümanlar da onlardan çalıp , uygulamaya başlamışlar .

" Yat oğlum , bak amca hemen ucunda azıcık alıverecek , kanamıcak bile "
-" tamam da neden kesiyorsunuz ben memnunum çükümden "

Olmaz aslanım  olmaz , kesilecek emir büyük yerden  . Sen uzat çükünü  bak iş bitince ne güzel olacak .

İşte ilkel gelenekler , batıl inançların din ile harmanlanması sonucu  İslam ülkelerinde harika rejimler ortaya çıkar . Ve insanlar sürekli bir şeyler üretirler , tanrılarına yağcılık olsun diye .

Benden söylemesi , Çüklerimiz hatalıdır ve düzeltilmelidir. . Bak ben estetik yaptırdım , kalem gibi oldu :-)))

Ben hakimim masum bey ..


1 yorum:

  1. sana ne mılletın pıpısinden..herkez istediği gibi kessin.. isterse kökünden,ister ucundan..)))















    YanıtlaSil