25 Haziran 2012 Pazartesi

BÜZÜK NEDİR ?

Bu sabah TV lerde Uçak düşürülme krizi ile ilgili konuşmaları izlerken birden bire aklıma geldi .

Sahi  " büzük nedir " diye .

Hani bazen birisine , yapamayacağına emin olduğumuz bir action için " nah yaparsın büzük ister " deriz ya.

Birçok deyimi , kullanmamıza rağmen  anlamını bilmeyiz ya .

Bu büzük olayını da bir kaç arkadaşa sordum . Cevapların çoğu " mabad "  denen organ ile ilintili idi.

Yani  "  kalın bağırsağın dünyaya açıldığı yer "  şeklinde bilinmekte bu büzük denen coğrafi bölge .

Bazı arkadaşlarımızda akılları sıra , bu soruma espriyle cevap verdiler . Gerçi biraz banaldı bazı espriler ama , pek de fena gelmedi doğrusunu isterseniz .

Paylaşayım bari  dedim .

" korkunca 3,5 şiddetinde atım değerine ulaşan , steteskopla dinlenildiği takdirde  " yussuf yussuf  " sesleri algılanabilen göt kraterine verilen  ad dır . "

Bu izahata yorum yapmak mümkün değil . Çünki inanılmaz yaratıcı bir izahat .

Bende düşündüm taşındım , en uygun tanımlamanın aşağıda okunduğu şekilde olduğuna kanaat getirdim . Tabii bu kanaatime yardımcı olan bir takım unsurlar , hatta kesin  olaylar var .

Dünyada Türkiye yi yanıtırken şöyle bir anons duyabilirsiniz
          " fiziğiyle , müziğiyle , büzüğüyle dünya tarihine malolmuş , çeşitlilikte, esneklikte  bir numara  , evet karşınızda Türkiye " .

Dİyeceksiniz ki " yahu arkadaş bunların Büzük ile ne alakası var .

Hah işte konuda burada zaten . Türkiye Cumhuriyetinin Atatürk ten sonraki dönemini dikkatle incelemeniz gerekli .  Yani Türkiye cesaretle atması gereken adımları niye atamamış .

Neden gelen giden 2 şamar , 3 tokat , fırça , tekme , azar , ambargo gibi tüm olumsuz icraatlarını bizim üstümüzde denemiş .


Neden neden neden ??? bu sorulara cevap bulmak çok da zor değil esasında . Sadece bu cevabı bulurken saçma vatanperver duygularınızı , önyargılarınızı unutmanız , olaylara tarafsız bakmanız gerekecek .



Peki bu her türlü sadistik icraatlarını bizim üstümüzde deneyenler kimler mi ?   Barzani , Talabani , Kaddafi , Apo , Esad ailesi , Yunanlılar , Bulgarlar , ABD , İsrail  , Ermeni Diasporası vs vs , . Kısacası say say bitmez . Gelen geçirmiş giden geçirmekte devam ediyor .

Biz ne mi yapmışız ?

" elhamdülillah çok şükür " ve birkaç tırışkadan laf .    " Gereken yapılacaktır ".  " Kan yerde kalmaz " ..

Aylardır Esad'a fırça atıp tehdit ediyoruz . Adam ne yaptı  " haa öylemi , ben boş boş konuşmam,  adama böyle cevap veririm " dedi .

Biz  ne mi yapacağız ?  Çok basit Nato ya şikayet , BM ye şikayet , Ağlama duvarında gözyaşları .

" Misilleme yapmayacakmıyız ? "  diye sorduğunuzu duyar gibi oluyorum .

BÜZÜK ister .

Varmı bizde büzük ?

Ben baktım ama . bilmem ki !!   sizde bir zahmet bakın bakalım ..












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder