19 Ekim 2015 Pazartesi

EŞHEDÜ TUĞÇE-ÜL İSLAM.

Çok değerli ekonomi uzmanlarımızdan Prof.Dr.Tuğça Kazaz hanımefendi, sizi ağırlamaktan büyük mutluluk duymaktayım, hoş geldiniz.

-" hoş buldum tabii ki, teveccüh ettiniz aslında "

-" sağolun Tuğçe Hanım, nasılsınız ? "

- "allahu teala ve peygamber efendimiz sallahüaleyhüselamın manevi yardımları sayesinde maşallah iyiyiz."



-" efendim son zamanlarda size karşı bir kampanya yürütülüyor, bunun sebebi nedir size ?"

-" Allahü teala bazı insanların alnına cahil kalsınlar yazıyor ve işte bu insanlar çıkıp boş boş konuşup sizir bozuyorlar "

-"Sizin yunanlı kocanız ile evlendiğiniz zaman kendi isteğinizle ortodoks  dinini kabul ettiğiniz söyleniyor, bu doğrumu "

-" şey hık pık!! pek öyle denemez, kocam eğer ortodoks olmazsam, bana otomobil almayacağını söyledi, bende mecburen ona uydum "

-" bazı arkadaşlarınıza ortodoks dininin ruhunuzu dinlendirdiğini söylediğiniz konuşuluyor "

-" evet başlarda öyleydi, dinginlendim allahın yardımıyla , ama sonra buraya dönünce Cübbeli Ahmet Hoca nın etkisinde kaldım ve müslüman oldum. "

- Tuğçe hanım sizin, kocanızdan boşandıktan sonra pagan olduğunuz söylendi 1

-" yalan ben papagan filan olmadım, dedikodu bunlar, biraz budist oldum gibi . Ama şimdi çok şükürler olsun rab-ül alemine ki beni müslüman olmam için kandırdı "

-" mutlumusunuz ? haa bu arada sizin tahsiliniz neydi acaba. Bu kadar önemli ekonomik konularda yorumlarla bizi aydınlattığınıza göre ciddi bir eğitiminiz olmalı.

-" hayır ben ortaokul terkim ama evde otururken kendimi yetiştirdim ve ekonomi uzmanı oldum , yani okumaya pek gerek yok aslında."

-" hangi ekonmi yazarlarının kitaplarını okudunuz ? "

-" esasında pek hatırlayamıyorum ama , Dostoyevski, Mark twain ve Mehmet Metiner i severim "

-" Ülkemizin ekonomik durumu hakkında ne düşünüyorsunuz ? "

-" Makro ekonomik açıdan baktığımız zaman , pazardaki sebze meyve fiyatları dönemsel olarak değişmekte. Fiyatların pahalı olmasının sebebi AKP değil, fiyatları şişiren pazarcılar "

-" Tamam Tuğçe hanım tamam kalsın sağolun "

Şu anda ekonomi uzmanlarımız sadece Tuğçe hanımdan ibaret değil, Burcu var, Sezen  var,
Bengüsu var, Emine var ve en önemlisi Niran Ünsal gibi değerli bir dindar ekonomist  kızımız var.

Sağolun varolun, bu memleket sizin gibilerin sayesinde düzlüğe çıkacak.

Yalnız size bir zahmet, şu kızlara söyleyin burayı bitirdikten sonra bir de ortadoğu turuna çıksınlar.

Kudüs tam onlara göre. Şeytan da orada bekliyor.

Ya allah bismillah na na na na na.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder