17 Ağustos 2018 Cuma

LOTO BANA ÇIKTI BE YA..

LOTO TALİHLİSİ

Haftalardır katlayarak bir sonraki haftaya devreden sayısal loto bu hafta 3 milyon sınırına dayandı durdu…
Ülkeyi baştan sona saran loto heyecanı vatandaşlar arasındaki “çıkarsa neyaparsın” fantezilerine de her gün yeni ufuklar kazandırdı böylece.Tabii bütün bu hayaller cumartesi gecesi TV de canlı yayında kazanan numaralar belli olunca, kimi buruşturarak, kimi küçük parçacıklar halinde kül tablası, çöp torbası, soba, şömine vs. gibi yerlere fırlatılan loto kağıtları ile birlikte yok olup gidiverdiler.

BİR KİŞİ HARİÇ!

TV den yazdığı numaraları önündeki loto kâğıdına aktarmaya çalışırken içtiği rakıların da etkisi ile kafası çok karışan Belediye Mezarlıklar Md. lüğünden emekli 63 yaşındaki GONZO lakabıyla bilinen ÖMER ÇOHRİ çareyi mutfakta bulaşıkları yıkayan karısına seslenmekte buldu;


—Leyloş, bu numaraların hepsi benim kaatta var beya, n’olucak şimdi

Leyloş ellerini belindeki önlüğe kurulayarak yaklaşıp kâğıttaki numaralara göz attıktan sonra;

—Evet, numaralar doğru ALTIYI tutturmuşun işte, diye söylenerek mutfaktaki bulaşıklarına geri döner.

ÖMER OHRİ’ nin 3 milyonluk ikramiyeyi kazandığı Marmaris te yaylım ateşi gibi her yerde duyulur tabii. Yerel bir TV kanalı hemen ÖMER ÇOHRİ’nin peşine düşerek kendisiyle canlı bir söyleşi yapmayı planlar.
Kamera ekibi ÖMER ÇOHRİ’nin Armutalan daki köy evini bulur. Ekip kamera, ışık, mikrofon vb. aletleri arabadan indirip ÖMER ÇOHRİ’nin evinin yolunu tutar.
Bahçe kapısından içeri girdiklerinde karısı Leyloş’u Zoti adındaki ineklerini sağarken bulurlar.

—Pardon, burası ÖMER ÇOHRİ’nin evimi?

—He ya, n’olduki?

—Biz TV kanalından geliyoruz. Ömer beyle bir söyleşi yapacaktık ta.

—Bilmem, kendisine sorun evdedir.

Kameramanın birkaç kez tokmaklamasında sonra kapı açılır.

—Ömer Bey?

—Evet?

—Lotodan büyük ikramiyeyi kazanan Ömer Bey mi?

—Evet!

Bunun üzerine ÖMER OHRİ neler olduğunu anlayamadan bütün çekim ekibini evin içinde bulur.

—Ömer Bey seyircilerimiz büyük ikramiyeyi kazanan kişiyi çok merak ediyorlar. Sizinle bu muhteşem olay hakkında küçük bir söyleşi yapmak istiyoruz.

—Yani ben telivizyuna mı çıkcam?

—Evet, hemde canlı yayında bütün insanlar sizi seyredecek

Ömer Çohri heyecandan hemen karısına seslenir;

—Leyloş! Bak hele beni telivizyuna çıkarceklermiş duydun mu?

Leyloş’un umurunda değildir bunlar. Sinirlenip Ömer Çohri’yi tersler;

—Bağa bak, öle deli gibi seslenip duma inek gorkudan sütten kesilivercek şimcik.

ÖMER ÇOHRİ’nin zaten keyiften ağzı kulaklarına varmaktadır. Masada duran rakı şişesinden kendisine bir kadeh daha doldurduktan sonra;

—Tabi buyurun be ya ne isterseniz söyleyim, anadınmı

—Şimdi efendim gayet kısa bir söyleşi olacak, şöyle ki…

—Bi Dakka, ben üstüme temiz bi picama geçirip gelem. Telivizyuna çıkcaz ayıbolur be ya

—Leyloş, benim mavi cizgili picamamı nere godun?

Bu arada TV ekibi kamerayı kurar, ışık ve mikrofonu ayarladıktan sonra Ömer Ohri’nin oturacağı sandalyeyi kameranın önüne koyarlar.
Görüntü olarak fonda içinde geyik ve orman motifleri ve bir köşesinde Atatürk ve Kıbrıs adasını içeren bir Türk bayrağı olan sentetik bir duvar kilimi ile saatli maarif takvimi ve de Ömer Çohri’nin elinde tüfekli bir askerlik resminin bulunduğu duvarı seçerler.

Yeni pijamalarıyla içeriye giren Ömer Çohri’yi hemen sandalyeye oturturlar.

—Ömer Bey, konuşurken hep kameraya bakın lütfen.

—Şimdi neler hissediyorsunuz ve seyircilerimize neler söylemek istersiniz?

—Bilmem ki be ya, ha, benim bi ördek avı hikâyem vardır, herkes çok güler, anlatayım istersen

—Yok yok öyle değil, büyük ikramiye ile ilgili bir şeyler olsun.

—N’ossun?

—Bilmem, ikramiyeyi ben değil, siz kazandınız.

Bu arada kameraman lafın arasına girer;

—Abi söylet şuna bişeyler de gidelim ya, zaten kafası kıyak, zırvalamasın bide

—Tamam, tamam, Ömer Bey en iyisi şöyle yapalım. Önce adınızı soyadınızı, yaşınızı, işinizi söyleyin, sonrada bu parayla neler yapmak istediğinizi kısaca anlatın.

Kamera ve ışık ayarlanır, mikrofon yukarıdan uzatılır ve makyajcı kız Ömer Çohri’yi bir iki pudraladıktan sonra yönetmen;

—Önce bir prova yapalım sonra çekime geçeriz.

—Hemen başlayım mı?

—Tabii tabii buyurun

—Ben ÖMER ÇOHRİ 63 yaşındayım, emekliyim. Bi kızım var. Loto dan 3 milyon kazandım. Bu parayla önce kızıma siteler de bi butik açcem, sonra Kosovalı Arnavutlara yardım etcem. Sonna da benim Leyloş’nan Karadeniz e gezme gitcem. Ha bide hep çok istemiştim Çankaya ya gidip Cumhurbaşkanımızın elini öpcem.

—Çok güzel kısa ve öz. Şimdi hemen çekime başlayalım.

—Ben bi yudum daha rakı alayım, biraz heyecan bastı be ya

—Tamam, makyaj tazeleyin çekime başlıyoruz. Kamera ses vs her şey hazır mı?

—ÖMER BEY şimdi lütfen az önce söylediklerinizi dikkatlice kameraya bakarak tekrarlayın.

ÇEKİM 1

—Ben ÖMER ÇOHRİ, emekliyim, 3 milyon yaşındayım loto dan 63 lira kazandım…

—Kes kes, Ömer Bey karıştırmadan lütfen. 3 milyon kazandınız ve yaşınız 63, yani tam tersi.

—Hay Allah heyecandan karıştı be ya. Dur ben bi yudum rakı alayım

—Evet hazırmıyız? Tekrar başlıyoruz. Ömer Bey lütfen karıştırmadan dikkatlice

ÇEKİM 2

—Benim adım ÖMER LOTO, 63 yaşında emekliyim…

—Kes kes olmadı. Ömer Bey sizin soyadınız LOTO değil ÇOHRİ, lütfen

—Öyle mi dedim ben ya?

Kameraman tekrar araya girer;

—Abi bu herif çok gerzek hayatta kıvıramaz bu işi…

—Ya sende ikide bir yırtık dondan fırlama, zaten adamın aklı yerinde değil

—Tekrar alıyoruz herkes yerine

ÇEKİM 3

—Ben ÖMER ÇOHRİ 63 yaşında emekliyim ve Loto dan 3 milyon kazandım. Bu parayla önce kızıma siteler de bi butik açcem sonra da Cumhurbaşkanını alıp Karadeniz e gitcem…

—Ya kes gene olmadı. Ömer Bey siz karınızla Karadeniz e gideceksiniz, Cumhurbaşkanı ile değil

—Hay Allah genemi olmadı? Bu sefer karıştırmıcam söz, dur bi yudum rakı alam hele

—Evet, baştan alıyoruz. Ömer Bey lütfen biraz daha dikkatli. Hadi bitirelim şu işi artık.


ÇEKİM 4

—Ben ÖMER ÇOHRİ, 63 yaşında emekliyim, Loto dan 3 milyon kazandım. Bu parayla önce karımı alıp Karadeniz e gitcem sonrada kızıma Çankaya da butik açcem Cumhurbaşkanını da…

—Kes be öf ya olmadı yine. Kardeşim Çankaya da butik nereden çıktı şimdi, sen kızına butik i sitelerde açacaksın ya

Bu sefer ses ayarını yapan eleman araya girer;-

—Abi mikrofonu kafasına düşüreyim mi, belki zihni açılır

Kameraman;

—Yönetmen Abi, Allah aşkına sen oku şunu, adamı da görüntü olarak alalım ve bitsin bu iş

—Tamam, bu sefer şaşırmaca yok valla billa bülbül gibi şakıycam söz

—Ömer Bey, ya ver şu rakı dan bi yudum bana da, ulen adam gibi söyle şunu ya, işimiz gücümüz var. Hasbinallah, hadi bu son olsun. Arkadaşlar tamam mıyız?

ÇEKİM 5

—Ben Arnavut Ömer, şeyinden emekli, loto nun… mına kodum. Bu parayla nemi yapcem. Bak bütün Kosovalı Arnavutları Çankaya ya alcem, Cumhurun Başkanı na sitelerde butik açmazsam, Karadeniz i de rakı gibi bembeyaz yapmazsam… mına koyim, anadınmı…

—Tamam, tamam, yeter lan bu kadarı. Bu adam bana kafayı yedirtecek. …mına kodumun iki elle bi lafı doğrultamadı be. Senin de milyonunun da… tüne koyim. Çevir len kamerayı bana, yazıyı ben okuycam. Sende bu lavuğu arada bi görüntüle yeter, tamam mı?

—Sayın seyirciler, büyük ikramiyenin bu haftaki talihlisi 63 yaşındaki emekli Ömer Ohri. Kendisi şu anda…

TV ekibi toparlanıp çoktan gitmiştir. Gece yarısı olmuş ÖMER ÇOHRİ hala elinde rakısıyla sandalyede oturmuş;-

-Ben ÖMER ÇOHRİ, yani GONZO, 63 yıldır Çankaya dan dan  emekli olup 3 milyonluk LOTO oynayıp anadınmı…

- Ömer sabah olcek nerdeyse gel yat gari.

—Leyloş, bak dinle. Bu sefer tamamdır; Ben Gonzo LOtömer…


                 ----------------------------------------------------------------------------------------


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder