13 Eylül 2011 Salı

NE OLMUŞ YANİ 8 YAŞINDAKİ ÇOCUĞUM OTOMFİL KULLANMIŞSA !




Hep derim ya, bu ülkenin insanlarının icraatlarına akıl sır ermez diye .

Bu ülkede  vuku bulan  inanılmaz olayların haddi hesabı yoktur .

Şöyle,  gazetelerde , ağzınızı açık kalmış vaziyette  okuduğunuz garip   haberleri bir düşünün .

Şimdi, sıkı durun  ve  dilinizi yutmamanız için dişlerinizin arasına sıkıştırın .

2010 yılında :

 0-9 yaş arasındaki sürücülerin – yanlış duymadınız – sürücülerin  neden olduğu trafik !?! kazalarında 131 kişi uzaylıların rahmetine kavuşmuş  ve 11.371 kişi ise yaralanmış .

10-14 yaş arasındaki sürücüler  77 kişiyi, 15-17 yaşlarındaki uzman sürücüler ise sadece 59 kişiyi  öbür tarafa havale etmişler .

Bu veriler şaka değil ,  TÜİK  tarafından yayınlanmıştır .

Bende böyle bir olaya şahit olmuştum .  8 yaşındaki bir çocuk babasının Doblo su ile yaşlı bir kadına öyle koyduki kadın bir tarafa  Pazar sepeti başak bir tarafa gitmişti. Sonuç : Teyze perişan .

 Ölen kadının  üstüne kapaklanmış olan posbıyıklı oğlu  birden otomfile doğru hareketlenir ve kapıyı açar ve hışımla direksiyon başındaki sürücüyü yakalamaya çalışır ama tabii sürücü koltuğundaki 6 yaşındaki çocuğun boyu kısa olduğu için hareketi boşa gider .

Adam şaşkınlıkla otomfilin içine eğilir ve çocuğu görür. Şaşkınlık içerisindedir .

--“ kim kullanıyordu lan bu arabayı  velet ? “ diye çıkışır.Çocuk beti benzi atmış , bembeyaz bir yüzle :
-- “Ben kullanıyordum amca  fren pedalına basamadım “ der . Adam öfke ve şaşkınlıkla çocuğu yakasından tutar dışarı çeker . Tam o sırada  çocuğun babası evden dışarı fırlar ve çocuğunu boğazlayan adama doğru koşarak ,
--“ bırak ulan çocuğu eşşekoğlu eşek “ diye adama saldırır. Araya girenler ikisini ayırırlar ve durumu çocuğun babasına anlatırlar.

Posbıyıklı , gördüğüne hala inanamamış vaziyette , çocuğun babasına bağırır ,

--“ ya kardeşim bu bacak kadar  çocuğa nasıl araba verirsin , manyakmısın sen ya, bak anama ne hale geldi “
--“ ne var ya çocuk aslan gibi kullanıyor kaç yıldır . heyecan yapmış herhalde , neyse masrafınız veririz .”
--“ yaa arkadaş sen ne biçim adamsın ya , bacak kadar çocuğa bu arabayı nasıl verirsin ya                             
     Hasta herif “
--“ lan adamı hasta etme , bacaksız dediğin 8 yaşında eşek gibi adam , hepinizi direksiyon diye kullanır . heyecan yapmış  yavrucak . tamam kaç paraysa verelim masrafınız “
 O sırada olay mahalline ulaşan ve konuşmayı dinleyen polis , ortalığı sakinleştirmek için adamlara bir iki laf eder ve şaşkınlıkla çocuğa döner ;

--“ Aslanım senmi kullanıyordun hakikaten , bana doğru cevap ver , sonra kötü olur . “
--“ evet dedik ya , ayağım kaydı frenden , frene basamadım . 3 senedir kullanıyorum ben hiç kaza yapmadım polis bey amca “ .  Polis ağzı açık dinlemektedir . Çocuğa döner ,

-“ lan sana bu arabayı kullanman için babanmı izin verdi , adam gibi cevap ver “. Zaten iyi şoför olduğunu iddia edip duran ve bozum olan çocuk, kıpkırmızı suratla Polis’e döner ve

--“ ya kardeşim , 3 senedir okula gidip geliyorum , kimseye sormam araba kullanmak için  adamı hasta etmeyin , şurada camiye gidip gelecektim “ .

131+77+59 = 267 kişi, 1 yılda , eğer veletler tarafından otomfille eziliyorsa, bu yukarıdaki parodinin bir kısmının gerçek olabileceği ihtimalini bir  kenara atmayın ..

Burası Böyük Türkiye , yok öyle … Avrupa  Avrupa duy sesimizi , işte bu Türklerin ayak sesleri…..

Bekle Avrupa biz geliyoruz .....!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder