23 Şubat 2014 Pazar

BENİM BİDON KAFALI BACIM.


Kabataş ta uğradığı müessir saldırı neticesinde psikolojisi bozularak halüsinasyonlar görmeye başlayan başkakan Erdoğan'ın kıl bacılarından yalancı Zehra nın anılarıdır bu yazı.

" bir gün oturduğumuz Fatih çarşamba da gezinirken kendimizi kabataş ta tramvay durağında bulduk . Kocamı aradım nerede acaba diye . Bulamayınca telefon ettim . Bana " kalabalık bir günahkar grubun arasına düştüm, beni iteleye kakalaya Beşiktaş'a kadar sürüklediler " dedi.

Çok üzülmüştüm, gözlerimden yaşlar akıyordu yukarıya doğru . Bebeğim bir şey anlamasın diye arkamı dönüp Seyrantepe otobüs durağına karşı ağladım ağladım .

Kocamı çok seviyordum, onun itelenip kakalanması beni derinden sarsmıştı.ne de olsa benim saçlarımı ötrmem konusunda yardımcı olan ve beni tanrıya yaklaştıran oydu .

Erkeğim benim ..

Tam o sırada arkamda gürültüler duydum. Döndüğümde 2000 cıvarında silahlı bir grubun " en büyük hazreti isa başka büyük yok " diye koşturduğunu gördüm  ve çok üzüldüm .

Halbuki bizim peygamberimiz daha büyüktü ve sonuncu peygamberdi.  Bunu kendilerine güzelce anlatmaya çalıştım ve kuran dan ayetler okudum .Bebeğim de huşu içerisinde miyavlamaya başlamıştı.

Bu grup tamamiyle siyah deri kostümler giymişti, ellerinde kırbaçlar, çivili sopalar, titreşimli uzun  uzuv şeklinde çubuklar vardı. hepsinin burunlarında ve kulaklarında muhtelif ebatlarda küpeler sarkıyordu.

Erkeklerden bir tanesi ne " erkeksen bana vur , beni kırbaçla " diye bağırdım. Vurmaya ve beni soymaya başladı , üstüme oturdu ve elindeki rakı şişesiyle göğüslerime vurmaya başladı. Aynı zamanda burnumu sıkıca tutmuş, incilden ayetler okuyordu.

kafasında türban olan gençlerden biri elindeki Tevrat ı kafama vurdu, kendimden geçtim "

Uyandığımda yatağımın kenarında yere düşmüş vaziyette buldum kendimi. Kesin bu deri kıyafetli sapıklardan biri beni itmiş olmalı yataktan aşağı.

Sayın başkakan ım ne olur bana vuran o gençleri bulun geri getirin. Daha bir çok şey yapacaklarına söz vermişlerdi.

Vurun bana allah rızası için  vurun , ben Zehra'yım, türbanlı bacınız.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder